Gjest Kata Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Hei . Bare en liten oppdatering. Fikk satt inn 2 flotte egg idag. De var optimale og hadde delt seg meget godt. Så nå er det bare til å prøve å leve som normalt, og ruge etter beste evne. Dere andre som har satt inn egg: Ligger dere strekk ut eller lever dere som dere gjør til vanlig. Uff, ikke lett dette. Jeg vet at eggene ikke triller ut, men....... Måtte forresten hente gull- jenta mi etter innsetting, hun var på lekeplass med venninna mi. Da ble det løfting av vogn og barn -inn og ut av bil. Men, men- skal jo tåle det i teorien. Nei dette ble rotete. Da slenger jeg meg på benken mens datteren min har sin middagslur. Lykke til alle! Klem fra 0 Siter
becca72 Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Så flott Kata!!! :-))) Du skal se dette er gulleggene ;-) Jeg tar det ganske med ro... Jeg vet de ikke kan trille ut, men med en historie på 3 spontanaborter tar jeg ingen kjangser. Jeg vil ikke risikere å måtte fundere etterpå om det var noe jeg kunne gjort annerledes. Jeg går arbeidsledig nå, så jeg har jo også muligheten til det. Og datteren min på 8 er jo på skolen, og er for det meste ute. Og sambo har tatt styringen hjemme. Rydder og vasker og lager mat. Og det må jeg jo bare nyte så lenge det varer ;-) Så gjør det du føler er riktig. Det er viktig at det føles rett for deg. Så nå krysser vi bare fingrene for at det blir blå bølge her inne snart :-) Lykke til Kata! Klem fra 0 Siter
smia Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Så flott Kata!!! :-))) Du skal se dette er gulleggene ;-) Jeg tar det ganske med ro... Jeg vet de ikke kan trille ut, men med en historie på 3 spontanaborter tar jeg ingen kjangser. Jeg vil ikke risikere å måtte fundere etterpå om det var noe jeg kunne gjort annerledes. Jeg går arbeidsledig nå, så jeg har jo også muligheten til det. Og datteren min på 8 er jo på skolen, og er for det meste ute. Og sambo har tatt styringen hjemme. Rydder og vasker og lager mat. Og det må jeg jo bare nyte så lenge det varer ;-) Så gjør det du føler er riktig. Det er viktig at det føles rett for deg. Så nå krysser vi bare fingrene for at det blir blå bølge her inne snart :-) Lykke til Kata! Klem fra Godt å høre at alt er på plass!! Jeg har tatt det med ro et par-tre dager. Det føltes rett for meg denne gangen, men de sier jo så forskjellig. Det er som becca sier; gjør det du selv føler for. Lykke til! Her ligger det "noe" blått i lufta. Jeg kan kjenne det.... 0 Siter
Margreth Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Oj, oj gratulerer med fine egg Kata. Jeg satser på at dette går veien!!! Klem fra 0 Siter
yogi Skrevet 16. april 2002 Skrevet 16. april 2002 Lykke til nok en gang Kata. Følger spent med i dagene som kommer. ) Hilsen 0 Siter
ylvi Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Jeg tror nok at du kan gjøre helt som vanlig, det gjorde i allfall jeg. Reiste på hytta dagen etter innsetting, og den ligger litt oppi skråningen. Ca 10 min å gå i bratt bakke. Og begge eggene henger fortsatt med. Så gjør som du pleier, skal se at begge vil være med til slutt:o) Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.