Gå til innhold

Jeg gå gå topptur og jeg vil ha med meg en med topp høydeskrekk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Var ikke det tipp topp? Jeg elsker det jeg og men jeg har ikke kjørt fallskjerm før.

det skal jeg en annen gang. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Jo, det var veldig spennende og moro,  men da vi kjørte utvendig heis på et høyt hotell ble jeg skikkelig dårlig og måtte bare ta innvendig heis ned på rommet og forbli der resten av dagen. Det var ikke noe moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil på denne topp turen så dette må riktig vei. Men jeg kan late som vi bare skal gå vanlig fjelltur, det kan jeg. Så finner jeg frem klatreutstyret når stigningen begynner for det som er så gøy er at turen avsluttes med zipline som er 125 meter lang og når vi er kommet så langt opp er det jo dumt å snu. Da er det mye bedre å ta ziplinenen ned. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Finn deg en annen å gå tur med. Du kan ikke overraske folk med høydeskrekk med klatring og zipline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er ikke tull. Jeg forventet ikke svar da jeg skriver slik jeg tenker. Og akkurat dette var som en dagbok over noe jeg ønsker å gi til noen andre som en overraskelse. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Hadde jeg mottatt en sånn overraskelse hadde du fått et spark i knehasen.

Anonymkode: bac2c...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok, men jeg tror hen ombestemmer seg da. Jeg ville gjøre noe ingen andre hadde gjort for hen, da det er en god venn. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Hvis ikke dette er tull så er det i det minste utrolig slemt! Jeg har høydeskrekk på visse steder. Høye fjelltopper går greit, men kommer jeg for nærme kanten blir det for ille. Om noen hadde tatt meg med på en sånn tur og "overrasket" meg med områder som jeg måtte bruke klatresele på fordi det var så bratt og/eller zipline tror jeg at dette hadde blitt den siste turen jeg ble med denne personen på noen sinne.

Anonymkode: d8f57...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dorthe skrev (1 time siden):

Jo, det var veldig spennende og moro,  men da vi kjørte utvendig heis på et høyt hotell ble jeg skikkelig dårlig og måtte bare ta innvendig heis ned på rommet og forbli der resten av dagen. Det var ikke noe moro.

Ser ikke dette helt nydelig ut? https://www.loenskylift.no/viaferrataloen . Jeg tenkte at det ville blitt fantastisk overraskelse. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (23 minutter siden):

Finn deg en annen å gå tur med. Du kan ikke overraske folk med høydeskrekk med klatring og zipline

Nei ok da så. Synd da jeg som bare ville gjøre noe vanvittig kult for noen. Tur som passer alle .

Anonymkode: 54d64...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synd da jeg som bare ville gjøre noe vanvittig kult for noen. Tur som passer alle .

En tur som krever klatreutstyr, passer på ingen måte for alle - og slett ikke for noen med høydeskrekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hadde jeg mottatt en sånn overraskelse hadde du fått et spark i knehasen.

Anonymkode: bac2c...b66

Det hadde ikke blitt festelig . Det er en lang tur og da er det best med begge beina godt planten i jorden…

Anonymkode: 54d64...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (28 minutter siden):

En tur som krever klatreutstyr, passer på ingen måte for alle - og slett ikke for noen med høydeskrekk. 

Men det kunne jo hende hen hadde blitt kurert da. Det kunne jo skjedd, og det vet jo ikke dere. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Men det kunne jo hende hen hadde blitt kurert da. Det kunne jo skjedd, og det vet jo ikke dere. 

En som har høydeskrekk, har vel aldri forsøkt seg med klatreutstyr. Jeg tror de færreste hadde likt at førstegangserfaringen med sikring og bruk av slikt utstyr, var på en tur der det var helt nødvendig for å unngå å falle ned. 

Jeg har ikke lest beskrivelsen med alle betingelsene i lenken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei ok da så. Synd da jeg som bare ville gjøre noe vanvittig kult for noen. Tur som passer alle .

Anonymkode: 54d64...a0b

Hvorfor kan du ikke foreslå/planlegge en tur som ikke må være en overraskelse? Og tilpasse den litt mer til den du vil ha med? 

Jeg tror mange ville synes det er veldig hyggelig at noen virkelig ønsker å invitere dem med på en tur. Det er jo veldig hyggelig å være ønsket og at noen vil planlegge en fin og spennende tur. Men for mange er det også fint å vite at det er noe man mestrer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (24 minutter siden):

En som har høydeskrekk, har vel aldri forsøkt seg med klatreutstyr. Jeg tror de færreste hadde likt at førstegangserfaringen med sikring og bruk av slikt utstyr, var på en tur der det var helt nødvendig for å unngå å falle ned. 

Jeg har ikke lest beskrivelsen med alle betingelsene i lenken. 

Nei det har hen ikke, eller jeg troe hen har vært i høyt og lavt. Men dette er jo mye mye bedre opplevelse enn det. Klatreutstyret er for ens egen sikkerhet selvsagt og for at en må sikre seg selv langs fjellveggen men alle erfarne får jo opplæring i alt. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (14 minutter siden):

Hvorfor kan du ikke foreslå/planlegge en tur som ikke må være en overraskelse? Og tilpasse den litt mer til den du vil ha med? 

Jeg tror mange ville synes det er veldig hyggelig at noen virkelig ønsker å invitere dem med på en tur. Det er jo veldig hyggelig å være ønsket og at noen vil planlegge en fin og spennende tur. Men for mange er det også fint å vite at det er noe man mestrer. 

Fordi jeg ville gjøre noe kult. Jeg har selv lyst på å gjøre den aktiviteten men jeg ser at det ikke ble godt tatt i mot her u tråden. Men seriøst liksom, hadde iikke du synes det var døds kul tur? Alt er jo helt trygt. Man dør jo ikke av å utfordre seg selv litt.

Anonymkode: 54d64...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det kunne jo hende hen hadde blitt kurert da. Det kunne jo skjedd, og det vet jo ikke dere. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Det kan også få en motsatt effekt, - at det blir en helt forferdelig opplevelse for hen.  Er det noe du ønsker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Martine skrev (Akkurat nå):

Det kan også få en motsatt effekt, - at det blir en helt forferdelig opplevelse for hen.  Er det noe du ønsker? 

Nei

Anonymkode: 54d64...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alt er jo helt trygt. Man dør jo ikke av å utfordre seg selv litt.

Det er ikke det du får motstand på. Men at du vil gjøre det som en overraskelse (noe som ville vært greit nok hvis du visste turkameraten ville elske den typen aktivitet) og at du trekker med en som muligens vil synes det er en skrekkopplevelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei

Anonymkode: 54d64...a0b

Da lar du være.

Jeg forstår  godt at du ønsker dette. Jeg har selv veldig lyst til å oppleve den turen.  Men det er uforsvarlig å ta med en person med høydeskrekk, - spesielt hvis vedkommende ikke vet hva det innebærer på forhånd og ønsker det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (2 minutter siden):

Det er ikke det du får motstand på. Men at du vil gjøre det som en overraskelse (noe som ville vært greit nok hvis du visste turkameraten ville elske den typen aktivitet) og at du trekker med en som muligens vil synes det er en skrekkopplevelse. 

Men jeg synes det var kjipt med denne responsen påå noe så kult. Har du sett på linken eller? Det er jo døds fett. 

Anonymkode: 54d64...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Martine skrev (1 minutt siden):

Da lar du være.

Jeg forstår  godt at du ønsker dette. Jeg har selv veldig lyst til å oppleve den turen.  Men det er uforsvarlig å ta med en person med høydeskrekk, - spesielt hvis vedkommende ikke vet hva det innebærer på forhånd og ønsker det selv. 

Jaja :(

Anonymkode: 54d64...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jaja :(

Anonymkode: 54d64...a0b

Kan du ta med deg noen andre? Det må da være mye artigere å gå turen med noen som er like giret som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...