Gå til innhold

jenter, liker dere å bli slikket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest godt det ja

Hei du!

Det er noe av det beste jeg vet. Når samboer slikker meg tar det ikke så veldig lang tid før jeg kommer. Det som er ennå bedre er når jeg suger han, og han slikker meg.. Det er toppen av nytelse.

Tror veldig mange liker å bli slikket ja :)

Hilsen

Gjest godt det ja

Hei du!

Det er noe av det beste jeg vet. Når samboer slikker meg tar det ikke så veldig lang tid før jeg kommer. Det som er ennå bedre er når jeg suger han, og han slikker meg.. Det er toppen av nytelse.

Hilsen

Jaaaa !

Det er utrolig deilig å bli slikket vekselvis på klitoris, kjønnsleppene og inn i skjeden. Pass på at trykket og intensiteten på klioris avpasses i samråd med jenta. Varier med litt hvert sted, men mest på klitoris. Ekstra bra er det om du samtidig bruker fingre inni skjeden eller på brystvortene. Dersom dama di er ei av de som liker noe bak så prøv med en finger der når det nærmer seg ekstase. Varier også med å knulle henne før du går tilbake til slikking igjen. Garantert suksess !!

Slikkingen kan gjøres i forskjellige stillinger: Hun sitter oppå ansiktet ditt - begge veier går. Hun ligger på ryggen og skrever. Hun ligger på magen med beina fra hverandre mens hun vipper opp hoftene litt og du sitter overskrevs og ser ned mot beina hennes og bøyer hode ned mellom beina (litt vanskelig). Hun står på alle fire ytterst på sengekanten mens du sitter på gulvet. Kos dere.

Gjest anonymakkuratnå

Hei du!

Hilsen

Jeg ELSKER å bli slikket, men typen kan ikke fordra å slikke...så det er jo ganske dumt... Han liker forøvrig ikke å bli sugd heller... Mener at penis er til for å "putte inni" dama, samt å uri¨nere med, og at kvinnens underliv er til for å "ta i mot penisen", samt føde barn og urinere med...

Ikke særlig romantisk med andre ord....

Jeg ELSKER å bli slikket, men typen kan ikke fordra å slikke...så det er jo ganske dumt... Han liker forøvrig ikke å bli sugd heller... Mener at penis er til for å "putte inni" dama, samt å uri¨nere med, og at kvinnens underliv er til for å "ta i mot penisen", samt føde barn og urinere med...

Får dere ikke da et jævla kjedelig sexliv?

Annonse

For en kjiping!!!

Annonse

Hei du!

Hilsen

Virker som det blir godt mottatt:-))) ..................... sikkert mye å lære om det..... jenter er ganske forskjellige i lyst og smak..... trur eg:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...