Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Ja, det blir vel sånn noenlunde lik avstand på forsøkene våre som sist. Jeg skal ikke begynne å spraye før om tre uker (hvis den hersens mensen melder seg i dag,da). Har regnet med en uke ekstra, for jeg begynner jo aldri å blø når det er ønskelig!!!(Bare uønskede blødninger her....). Det er faktisk nå nøyaktig ett år siden jeg tok mitt første sniff av synarela, og nå er jeg allerede en erfaren bruker!!!! Satser på at ting ordner seg i Danmark denne våren/sommeren. Det ser bra ut hos oss også, med tanke på eggkvalitet og deling + forholdene hos meg, iallefall iflg. de legene som har undersøkt meg. Men man kan jo lure siden det ikke blir noen baby. Det blir det definitivt denne gangen - annet er udiskutabelt. Må bare være positiv, det hjelper. For det som mannen min sier: Hva kan vi gjøre selv om det går galt enn å tenke framover mot neste forsøk. Det er jo litt tyngre å svelge nå som vi legger så mye penger i forsøket, men forhåpentligvis verdt det.

Ønsker deg lykke til og håper på to fine blå streker om noen uker. Nå er det ikke lenge igjen!!!!

Mange hilsener og klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48435-katheinka-n%C3%A5-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Katheinka

At ikke er blitt noen baby, skyldes uflaks og bare uflaks. Det er jeg sikker på. Du ble gravid på første forsøk, og det tredje forsøket var jo veldig bra med mange fine egg, ikke sant? Selv under optimale forhold er det 50 prosent sjanse for å lykkes, og til nå har ikke flaksen vært på din side.

Men neste gang, da...!! Jeg har tro på statistikk, og nå kommer den helt sikkert dere til gode. Tror nå jeg.

Lykke til med forsøket, håper inderlig at det blir lite pinefullt hormonmessig og at det blir to blå på dere!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...