Gå til innhold

Endret følelse og smak i munnen


Hellandussen

Anbefalte innlegg

Hellandussen

Har i 6 mnd hatt annerledes smak og følelse i munnhulen.  Hadde hatt oral-sex en tid før dette og har sjekket for kjønnssykdommer to ganger.  Har vært hos tannlegen og hos fastlege flere ganger. 

På samme tidspunkt fikk jeg også litt større mellomrom mellom tennene med misfarge som har gitt meg et styggere smil.

Er dette tilfeldig eller har noen opplevd lignende? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel tvilsomt om slike forandringer skyldes oral-sex. Man får ikke misfarging og større mellomrom mellom tennene av det. Hva gir legen og tannlegen som svar på dette, da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellandussen

Tannlegen hadde ingen svar, alt var i orden. 

Legen har heller ikke funnet noe, undersøkt og tatt blodprøver, mente at bakteriefloraaen i munnen kunne varig endret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellandussen skrev (4 minutter siden):

Tannlegen hadde ingen svar, alt var i orden. 

Legen har heller ikke funnet noe, undersøkt og tatt blodprøver, mente at bakteriefloraaen i munnen kunne varig endret seg.

Bakteriefloraen i munnen varig endret av oral-sex? Høres litt rart ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du nevner misfarging av tenner: Bruker du Corsodyl?

Denne gir (kan gi) både misfarging av tenner og endring i smakssans ved langvarig bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellandussen

Nei, jeg brukte det for å prøve å få normal smak i munnen, men kun ei ukes tid. 

Neida, skjønner at det sannsynligvis ikke har sammenheng. Men tenkte kanskje det kunne være tannkjøttet eller noe, men det ble sagt at det var flott. Er røyker da om det har noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
Hellandussen skrev (12 timer siden):

Nei, jeg brukte det for å prøve å få normal smak i munnen, men kun ei ukes tid. 

Neida, skjønner at det sannsynligvis ikke har sammenheng. Men tenkte kanskje det kunne være tannkjøttet eller noe, men det ble sagt at det var flott. Er røyker da om det har noe å si. 

Røyking forandrer ikke bare plutselig følelsen. Misfarging ja, men det skjer ikke bare plutselig. Har du tilfeldigvis sovet med tannblekingsstrips på tennene? Dette gjorde jeg for noen uker siden og hele dagen etter så hadde jeg er forferdelig følelse i hele munnen og hele tiden er rar smak som var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...