Gjest Sidsel i FUB Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Til info: Til Sidsel W. Storaas Jeg viser til din e-post til Oddvard Nilsen den 9. april 2002, og som han har bedt meg om å besvare for ham. Først og fremst vil jeg beklage dersom dere har oppfattet det dithen at Høyres stortingsgruppe har sendt ut standardbesvarelser i forbindelse med fjerning av støtten til IVF. Imidlertid er det nok dessverre slik at det vil være så godt som umulig for alle stortingsgsrepresentanter å besvare alle e-poster de får på en like personlig måte som man kanskje skulle ønske. Dette skyldes ikke vrangvilje, men rett og slett at man får utrolig mange henvendelser hver eneste dag. Det som har vært vesentlig for Høyres stortingsgruppe har også vært at de som kontakter oss skal få svar, men ikke nødvendivis svar fra alle 38 representanter. Som du sikkert vet mottar alle representanter så godt som de samme e-postene, og man får gjerne hundrevis av e-post om det samme. Dernest vil jeg si at jeg har full forståelse for den frustrasjonen dere opplever over det vedtaket som er fattet. Imidlertid er det ikke slik at Høyre bruker Lønning-utvalgene som skalkeskjul for vårt standpunkt. Grunnen til at vi har henvist til dem, er blant annet for å gjøre oppmerksom på det utredningsarbeidet som er gjort på dette. Når det gjelder deres ønske om at Høyre endrer standpunkt i saken, er jeg redd det så langt er lite som tyder på så vil skje Med vennlig hilsen Høyres stortingsgruppe Anniken Hauglie Politisk rådgiver 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48446-svar-fra-h%C3%B8yre-ikke-standard-denne-gangen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Ja om svaret var så mye bedre enn de tidligere standardsvarene, kan vel diskuteres. Jeg ble i hvert fall ikke imponert. Lønning utvalget en utredning..... Hvordan blir andre saker utredet montro? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48446-svar-fra-h%C3%B8yre-ikke-standard-denne-gangen/#findComment-185570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.