Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 31 år og har fått to barn. Vi slet lenge med å få nr. 1 pga PCO, men etter konisering på Aker Sykehus tok det 4 mnd før graviditet var et faktum!

Før operasjonen var menstruasjonen veldig sjelden. Syklus var på opptil 1,5 år. Etter operasjon var syklus ca. 32 dager.

Jeg fikk kun 1 mens mellom første fødsel og neste graviditet.

3 mnd etter siste fødsel fikk jeg satt inn kobberspiral. Etter det har jeg hatt veldig varierende blødninger. Av og til er den utrolig kraftig. (Må bytte stor tampong+ nattbind hver time). Andre ganger har jeg ganske normal blødning, men den har vart i opptil 3 uker. Syklus varierer fra 24 til 70 dager.

Jeg er fremdeles overvektig. Har fått konstatert, og medisinert hypothyreose.

Spørsmålet mitt er om dette er normalt.

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48454-spiral-og-foranderlig-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Nei, det er ikke normalt. Jeg synes du skal få en sjekk, gjerne hos gynekolog. Du kan kanskje beholde spiralen, men bør ha f.eks,. Provera for å regulere blødningen. Det virker som du kan ha manglende eller sjelden eggløsning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...