Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har bare lyst å gråte... Føler meg helt tafatt her jeg sitter.

Er på rugedag 4, og har vært i stort sett godt humør. Følt meg rolig. Men akkurat nå er det ikke noe gøy i det hele tatt. Menstrasjonsmerter, stikking i magen, ømme bryster, hodepine og veldig kvalm i dag. Og så er jeg dritt lei å putte de herre pillene opp i høna 2 ganger om dagen. F**n for et søl! Hm... Antydning til agressiv også kanskje? Har lyst å grine, men det kommer ikke en tåre ut!!

Tiden går sååå tregt!!!

Men det er jo nå.... forhåpentligvis er det borte i morgen!? ;-) For dette skal vi jo selvfølgelig klare!

Kom akkurat på noe.... fikk regning fra rh i dag. På 14949,- Det er jo ikke rart jeg er deppa. He-he Det må jo være det som har sniki seg inn i hodet mitt, og dytta bort alle posetive vibber!?

Yes! Da hever vi hodet og ser fremover igjen :-) Hvem har sagt dette er lett? Ingen! Men den som venter på noe godt.... (og det gode kommer jo ;-)

Var deilig å få ut litt-takk til dere som gadd høre på!

Ønsker dere alle sammen lykke til

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48464-med-gr%C3%A5ten-i-halsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Becca72!

Ja dette høres akkurat ut som det skal være.... Følelsene, tankene, optimismen og tårerene har en naturlig og helt ukontrollerbar svingning i dager som disse. En liten stund etter at tårene er tørket er en plutselig superoptimist, for så atter en gang havne i kjelleren igjen. Kroppen vår er i utgangspunktet vanskelig å forstå seg på, og når den i tillegg er proppet full av all verdens hormoner så er den helt uforutsigbar.

Ønsker deg fortsatt lykke til med rugingen, og håper jeg kommer etter om ikke så altfor mange dagene.

Stor klem fra

Hei

Du høres veldig følsom ut becca. Og det sammen med alt det andre du sier tyder jo veldig på at du er gravid!!!!! Kvalme, hodepine, mens-smerter, stikkinger i magen og følelser/hormoner i sving !! gjett om du er på riktig vei :-))

Har en good god følelse for deg.

Kos deg jenta mi, husk du er faktisk gravid nå :-)

Klem fra

Becca, dette høres helt normalt ut for meg. Høyt oppe og lavt nede med minuttintervaller. Når du tenker på den påkjenningen det er fysisk, og ikke minst psykisk!, å gå gjennom disse forsøkene, er det ikke rart at en føler seg litt smårar.

Som min lege sier, alt som er vondt og vanskelig nå er glemt i det øyeblikket man lykkes! Det hjelper i alle fall meg til å bite tenna sammen når tanker og følelser er i totalt kaos.

Lykke til videre!

Gjest Krepsen30

Huff og huff Becca, jeg føler sånn med deg. Det er rett og slett et "helvete" dette her som vi gjennom gang, på gang, på gang, på gang...................!

Måtte premien bli uendelig vakker og deilig. Du har ihvertfall forjent å lykkes nå, og vi følger med deg på sidelinjen.

Bruk oss i glede og frustrasjon, vi er her for DEG Becca!

Lykke til videre!

Er du sykemeldt eller kombinerer du dette følelses-helvete med jobb for tiden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...