Gå til innhold

Hvordan kurere Kjærlighetssorg..

Anbefalte innlegg

Gjest trist dame

Nå ble det nettopp slutt med typen min. Vert sammen i 2 år. Jeg er helt på trynet..mildt sagt...tenker bare på det vi har gjordt sammen-så lykkelig jeg var...ferien vi skulle på...all den deilige sexen...åååå...mitt hjerte er knust. Har noen gode råd om å bli kvitt dette helvete? Pliiise! Tanken på andre menn bare byr meg imot...ja, jeg vet tiden leger all sår...men jeg har ikke tid...sist gang tok det 2år! Vil bare snakke med han, men det er iallefall ikke noe bra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48470-hvordan-kurere-kj%C3%A6rlighetssorg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff...nei det er ikke lett å tenke at tiden leger alle sår!!

Det gjør vondt akkurat nå....

Hva med å kaste bilder av ham først , og prøve å pleie deg selv!

Gjøre ting du ikke hadde anledning til når du var sammen med han!

Har desverre ikke så mange råd til deg jeg...

Lykke til og prøv og tenke posetivt...så går det kanskje ikke såååå lang tid denne gang!

Gjest trist dame

Uff...nei det er ikke lett å tenke at tiden leger alle sår!!

Det gjør vondt akkurat nå....

Hva med å kaste bilder av ham først , og prøve å pleie deg selv!

Gjøre ting du ikke hadde anledning til når du var sammen med han!

Har desverre ikke så mange råd til deg jeg...

Lykke til og prøv og tenke posetivt...så går det kanskje ikke såååå lang tid denne gang!

Har allerede snudd alle bildene av han...ikke kasta de ennå....håpet er der...men veldig lite....Har ikke mange veninner å snakke med-de har jeg allerede plaga livet av. Vet bare tiden leger alle sår, liten trøst nå...sist tok det 2 år-men det gjør det ikke denne gang. Men hvorfor sjer alltid dette meg...når jeg endelig blir glad i noen blir det slutt. snufs

Har allerede snudd alle bildene av han...ikke kasta de ennå....håpet er der...men veldig lite....Har ikke mange veninner å snakke med-de har jeg allerede plaga livet av. Vet bare tiden leger alle sår, liten trøst nå...sist tok det 2 år-men det gjør det ikke denne gang. Men hvorfor sjer alltid dette meg...når jeg endelig blir glad i noen blir det slutt. snufs

hvorfor ting skjer som er trist gang på gang er ikke lett å si....det virker som om noen er mere "plaget"!!

Men det er nå godt at du kan se på det slikt at det ikke kommer til å ta så lang tid denne gangen som sist!!

*trøsteklemmer*

HVORFOR det skjer hver gang du blir glad i noen kan være tilfeldig , eller noe annet!

Jeg kan ikke uttale meg om det...

Det er mye som kan " ødelegge" ett forhold .

Selv vet jeg at JEG kan være krevende på noen vis , som enkelte menn ikke hadde klart!

Det kan være sjalusi , eiertrang etc....

Håper at du , som meg , til slutt finner DEN STORE KJÆRLIGHET !!!

Lykke til

Gjest (undertegnet)

Har du fått vite hvorfor han ikke ville være sammen med deg lenger?

Det kommer nok til å skje deg fler ganger, men for å minske sjansene for det, er det viktig at du blir klar over det hvis det eventuelt er ting ved din adferd som ødelegger forholdet, og prøve å luke ut det verste av det før du går inn i et nytt forhold - og, IKKE forhaste deg.

Hvis du bruker tiden fremover på å bygge opp nettverket ditt - få fler venner -, får du det bedre med deg selv. Dette gjør til at: 1. DEt kommer til å kry med fyrer rundt deg fordi du blir behagelig å omgås når du har selvtillit og trives med deg selv. 2. Du kommer til å finne ut at du har det så utrolig bra alene, at når du finner en fyr er du ikke sikker på om du _vil_ inn i et forhold, du er da enda ung. 3. Du kommer til å bli mye mindre knyttet og "psykisk avhengig" i et fremtidig forhold hvis du har mange andre i livet ditt, dvs fler nære venner.

Og se for deg degselv et år fram i tid hvis du gjør som det.... tenk så sterk og uavhengig du vil være... tenk så hærlig du vil synes livet er... selv om det bare er grått og meningsløst nå...

Hva gjør du nå, går du skole, eller jobber? Hvis du har muligheten for det, så reis utenlands og utforsk litt. Styrk selvtilliten, snakk et fremmed språk og møt andre.

Livet er ikke en mann. Livet er venner og latter og kanskje en mann atpåtil.

Annonse

Gjest trist dame

Har du fått vite hvorfor han ikke ville være sammen med deg lenger?

Det kommer nok til å skje deg fler ganger, men for å minske sjansene for det, er det viktig at du blir klar over det hvis det eventuelt er ting ved din adferd som ødelegger forholdet, og prøve å luke ut det verste av det før du går inn i et nytt forhold - og, IKKE forhaste deg.

Hvis du bruker tiden fremover på å bygge opp nettverket ditt - få fler venner -, får du det bedre med deg selv. Dette gjør til at: 1. DEt kommer til å kry med fyrer rundt deg fordi du blir behagelig å omgås når du har selvtillit og trives med deg selv. 2. Du kommer til å finne ut at du har det så utrolig bra alene, at når du finner en fyr er du ikke sikker på om du _vil_ inn i et forhold, du er da enda ung. 3. Du kommer til å bli mye mindre knyttet og "psykisk avhengig" i et fremtidig forhold hvis du har mange andre i livet ditt, dvs fler nære venner.

Og se for deg degselv et år fram i tid hvis du gjør som det.... tenk så sterk og uavhengig du vil være... tenk så hærlig du vil synes livet er... selv om det bare er grått og meningsløst nå...

Hva gjør du nå, går du skole, eller jobber? Hvis du har muligheten for det, så reis utenlands og utforsk litt. Styrk selvtilliten, snakk et fremmed språk og møt andre.

Livet er ikke en mann. Livet er venner og latter og kanskje en mann atpåtil.

Takk for alle svar...spesielt "ungertegnet" var gode råd...og god trøst fra "vin". Vet jeg trenger flere venner. Men det var ikke så nødvendig da jeg hadde en type.Så ble det slutt og jeg har nesten ingen å klage til... liker godt å vere alene også, er en person som trivest alene. Han jeg var sammen med bor ikke her. Det var kansje grunnen til det ble slutt. Jeg blir altfor avhengig av den jeg er sammen med. Et knull med hvem som helst er det siste jeg tenker på nå...kansje senere :) Men tenker på med skrekk og gru å gå på byen igjen...så mange drittsekker der ute...alle på en natts-sjekker´n...ufff

... det er fortellerens legekyndige mormor det her er snakk om:

"...jeg så henne surre et stykke valerianarot inn i bleket musselin til en ung kvinne som hadde gnisset all emaljen av jekslene sine. Kjæresten hadde forlatt henne (...). Hun spurte mormor hva hun skulle gjøre hvis det ikke hjalp å sove med valerianarot under puten de foreskrevne sju nettene. Mormor så opp fra den sju-knutete hyssingen hun holdt på å binde rundt musselinen, og sa: "Glem ham"."

Fra Gibbons, Kaye. Resept på et lykkelig liv. - pax, 1993

Gjest snart ikke trist mer

Det eneste som har akutt virkning er et vellykket og saftig knull- med noe andre enn gamlekjæresten naturligvis.

Akutt - kanskje

Forbigående - absolutt

Kvalmefornemmelse - sannsynligvis

Ta det rolig, kjenn på sorgen, planlegg ferie med venninne, ikke lull deg inn i din egen tristhet sltfor lenge - prøv å unngå å være trist for tristhetens skyld (selvmedlidenhet er vanskelig å komme ut av...)

trist dame: du har det forferdelig akkurat nå, men det går faktisk over etter hvert. stell pent med deg selv så lenge - ta lange bad, frisk opp vårgarderoben, gjør deg sterk og vakker for din egen del, ikke for hans! Lykke til - føler med deg

Gjest trist (helt ok) dame

Har ikke fått mange svar på hvordan kurere kjærlighetssorg...så jeg har funnet svaret selv..og har lyst å bringe det videre til andre som kansje trenger det.....

Jeg har endelig forstått at han fortjener ikke MEG. Jeg er forgod for han. Hvorfor skal jeg tenke mer på han? Hva var så spesielt ved han? Tror han virkelig at han er eneste mannen her i verden? Når jeg tenker etter er han en patetisk stakkar...mammadalt...lat..hårete halvfeilt..sta..halvskalla...arbeidsnarkoman...fiser non stop..liten pikk..hahah...lat..skal ha oppvartning hele tida...svak..hysterisk...Han kan leve sitt eget liv. Jeg vil ikke ha han lenger, Jeg gadd ikke engang lese meldingene hans..måtte bare svare for han ble hysterisk. Jeg er pen, sterk, jeg var bare sammen med han for jeg først syns det var spennende...etter å ha tenkt etter er jeg en hel klasse over han. ååå at jeg ikke fant det ut før...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...