AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 Skrevet 27. juli 2024 Det står at vival er effektiv på å hemme nervesystemet ? Men om nervesystemet hemmes så klarer vel ikke kroppen å stresse ned igjen? Jeg er avhengig av vival og trapper nå ned, men føler meg altid bedre sånn tre dager etter at jeg har tatt de, at jeg da klarer å roe meg ned og stresse ned... Eller er der mulig jeg ikke evner og stresse ned da jeg gar depresjon ? Andre med depresjon som ikke går på medisinering som føler de ikke klarer å stresse ned? (Se til forskning) Anonymkode: 345d2...084 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 Skrevet 28. juli 2024 Jeg er nesten normal når jeg tar benzo. Siden jeg ikke vil bli avhengig tar jeg det bare 2 ganger i uken. De andre dagene er jeg urolig og full av angst. Jeg har ikke jobb men allikevel stresser jeg meg lett opp. Anonymkode: 0fea1...993 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2024 Skrevet 29. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 15.38): Det står at vival er effektiv på å hemme nervesystemet ? Men om nervesystemet hemmes så klarer vel ikke kroppen å stresse ned igjen? Jeg er avhengig av vival og trapper nå ned, men føler meg altid bedre sånn tre dager etter at jeg har tatt de, at jeg da klarer å roe meg ned og stresse ned... Eller er der mulig jeg ikke evner og stresse ned da jeg gar depresjon ? Andre med depresjon som ikke går på medisinering som føler de ikke klarer å stresse ned? (Se til forskning) Anonymkode: 345d2...084 Hva mener du med st om nervesystemet hemmes så klarer man ikke stresse ned? Er det ikke nettopp det den gjør da? Roer stress? Anonymkode: 5e962...e6a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2024 Skrevet 30. juli 2024 Har du angst? Aldri hørt noen bruke vival for stress? Anonymkode: a1994...759 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2024 Skrevet 31. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har du angst? Aldri hørt noen bruke vival for stress? Anonymkode: a1994...759 Ikke ts Men tror folk tolker begrepet «stress» forskjellig. Stress kan sette deg kronisk i kroppen og systemet Anonymkode: 5e962...e6a 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.