Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal flytte sammen med kjæresten min som jeg er stormforelsket i. Jeg vet at han er "mannen i mitt liv" etter andre langvarige forhold som for meg manglet de helt store fremtidsutsiktene. Saken er den at jeg aldri har villet gifte meg, og at jeg er av den selvstendige, moderne sorten som gjerne gjør de fleste ting helt på egne premisser, iallefall ikke på tradisjonelle, konservative måter. Nå vil jeg så gjerne gifte meg, men har ikke guts nok til å fri. Vet jeg skal leve sammen med ham for alltid, så vil så gjerne ha et stort bryllup og feire det og markere det for oss og alle.

Lurer på om jeg skal vente å se hvordan det går (vet det er det mest fornuftige , ja) eller om jeg bare skal hoppe i det og ta sjansen.

Er det mange jenter her inne som har fridd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48496-fri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilke-mor

Ja, eg fridde til mannen min. Vi hadde berre kjent kvarandre i eit halvt år og vore saman i ein måned, men eg var overbevist over at han var den eg ville leve livet saman med. Vi gifta oss eit halvt år etterpå. Det einaste negative med at det gjekk så raskt var alle kommentarane til vener og familie som meinte at ekteskapet ikkje ville vare. Det er no 14 år sidan og vi har det veldig godt saman.

Berre fri du! Og lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48496-fri/#findComment-187136
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...