AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 Skrevet 3. september 2024 krøll9 skrev (På 2.9.2024 den 21.12): Jeg surrer..jeg tenkte på....lamical. Hvis jeg mister hypomaniene, så dauer jeg. Det siste poenget ditt. Påstår du at manglende evne til orgasme har med hyperseksualitet å gjøre?? Mindblowing. Var trolig et bilde jeg ikke så der. Faktisk tror jeg jeg har en hypomani nå. Eller så er jeg bare full. Ekspander Ssri kan gi manglende orgasme som bivirkning. Er det samme med Lamictal m: abilify og Lamictal er vanlige kombinasjoner og helt ulike legemidler Anonymkode: 5293d...98e 1 Siter
Fionys Skrevet 3. september 2024 Skrevet 3. september 2024 Jeg fikk bp2 diagnosen, men ble senere fjernet og erstattet med moderat depresjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 Skrevet 3. september 2024 Fionys skrev (På 3.9.2024 den 8.11): Jeg fikk bp2 diagnosen, men ble senere fjernet og erstattet med moderat depresjon. Ekspander Hadde du ikke hatt hypomani likevel? Anonymkode: 6e6fa...2a6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.