Gå til innhold

Kvinner, har dere samme "problem"?

Anbefalte innlegg

Gjest Sexhild

Når jeg har hatt sex, og det har gått inni meg, så er det så irriterende at sæden blir værende der, og lekker, gjerne også dagen etter.

Jeg prøver alltid å få ut mest mulig rett etter samleiet, går på do og presser det jeg kan *s*, og dursjer gjerne også etterpå.

Men allikevel lekker jeg. Kjedelig å måtte gå med truseinnlegg pga. dette. Det at det lekker etterpå, gjør også at jeg ofte vegrer meg for å ha sex, fordi jeg gruer meg til den irriterende lekkinga.

Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48613-kvinner-har-dere-samme-problem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest natura

Du synes meg noe klinisk.

Ja, jeg "lekker" dagen derpå. Men jeg tar det som et lite minne om gårsdagens gode opplevelse.

At du vegrer deg på grunn av dette, sier kanskje mer om din opplevelse av sexen?

Dersom mange "lider" av det samme som deg, er jeg redd sivilisasjonen har nådd smertegrensen for lengst.

Gjest Sexhild

Ja, jeg "lekker" dagen derpå. Men jeg tar det som et lite minne om gårsdagens gode opplevelse.

At du vegrer deg på grunn av dette, sier kanskje mer om din opplevelse av sexen?

Dersom mange "lider" av det samme som deg, er jeg redd sivilisasjonen har nådd smertegrensen for lengst.

Sexen jeg har er god, så det er ikke det det går på. Når jeg skriver at jeg "vegrer" meg, så er det heller i overført betydning. Jeg sier nok aldri nei til sex grunnet lekkinga etterpå. Det blir heller sånn "ja, nå skal jeg ha sex. Uff, da kommer jeg til å lekke i morgen. Jaja..."

Syns faktisk ikke det er noe koselig å gå på jobben å lekke dagen derpå. Når sæd har vært så lenge inni, så lukter det ikke godt heller, når det kommer ut. Må da enten bruke truseinnlegg, eller så MÅ buksa jeg har brukt vaskes. Pga. lukt. (lukter aldri ellers, kun etter lekking pga sex)

Jeg lekker bare samme dagen. Det er litt iirterende , men samtidig en påminning på at jeg har hatt sex.

Du kan jo alltid bruke gummi.....

Sexen jeg har er god, så det er ikke det det går på. Når jeg skriver at jeg "vegrer" meg, så er det heller i overført betydning. Jeg sier nok aldri nei til sex grunnet lekkinga etterpå. Det blir heller sånn "ja, nå skal jeg ha sex. Uff, da kommer jeg til å lekke i morgen. Jaja..."

Syns faktisk ikke det er noe koselig å gå på jobben å lekke dagen derpå. Når sæd har vært så lenge inni, så lukter det ikke godt heller, når det kommer ut. Må da enten bruke truseinnlegg, eller så MÅ buksa jeg har brukt vaskes. Pga. lukt. (lukter aldri ellers, kun etter lekking pga sex)

Har det også slik.

Vet ikke om de andre kjenner lukta, men jeg kjenner det selv utover dagen.

Derfor pleier jeg alltid å bruke truseinnlegg dagen etter.

Annonse

Jeg må le litt av dere damer som klager over å lekke og lukte og være nødt til å bruke truseinnlegg. Er ikke det deilig å bli minnet på den deilige sexopplevelsen man nettopp har hatt? Selv er jeg, kanskje på grunn av min unge alder, i den heldige posisjon at jeg har sex flere ganger om dagen, og derfor lekker konstant. Og ingenting gleder mig mer enn nettopp dette, siden det sender tankene tilbake og gjenopplever det fantastiske ved å ha deilig, sølete sex!!

Takk Gud for at jeg lekker!!!

Jeg må le litt av dere damer som klager over å lekke og lukte og være nødt til å bruke truseinnlegg. Er ikke det deilig å bli minnet på den deilige sexopplevelsen man nettopp har hatt? Selv er jeg, kanskje på grunn av min unge alder, i den heldige posisjon at jeg har sex flere ganger om dagen, og derfor lekker konstant. Og ingenting gleder mig mer enn nettopp dette, siden det sender tankene tilbake og gjenopplever det fantastiske ved å ha deilig, sølete sex!!

Nåja, det var vel ikke rette sted å sende sin takk!?

;o)

Vel, han trenger jo ikke komme inni deg dah, hvis du ser det som et problem å lekke. Du kan la ham sprute på deg(magen, brystene...det er jo faktisk ganske så opphissende også), så er det bare å tørke opp etterpå og etter en dusj er du like ren som før.

Ellers så går det jo an å bruke gummi, hvis problemet er såpass stort at du ser det som et alternativ.

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Vel, han trenger jo ikke komme inni deg dah, hvis du ser det som et problem å lekke. Du kan la ham sprute på deg(magen, brystene...det er jo faktisk ganske så opphissende også), så er det bare å tørke opp etterpå og etter en dusj er du like ren som før.

Ellers så går det jo an å bruke gummi, hvis problemet er såpass stort at du ser det som et alternativ.

Tar på meg en tampong jeg,dagen der på,så er sæden borte(og lekker ikke mer)på en time og to......

Enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...