Gå til innhold

Raring i BigBorther

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• SierDuDet

5

• Lionn

5

• Kamilla

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest Afrodite22

Selv ser jeg ikke på møkka og skal ikke uttale meg om fyren, MEN det er da for faen ikke dårlig gjort å påstå at en skapning som er så til de grader mongolid at han blir med på et sånt program, er tilbakestående.

Det er mer flaut for han dersom han ikke er tilbakestående, da har han trossalt ingen unnskyldning.

WOW, og du gyver løs som aldri før... ;)

Gjest Hva med VK da?

Hun er jo helt på tryne. Utrolig glad for at jeg ikke har ei slik venninne. Tenke seg til å legge seg etter typen som venninna de er så interessert i. Og når Veronica konfronterer VK så lyver VK så det renner.

*rister på hodet*

Håper virkelig VK blir nominert, for da skal jeg for første gang stemme.....

Gjest (ikke undertegnet)

Hun er jo helt på tryne. Utrolig glad for at jeg ikke har ei slik venninne. Tenke seg til å legge seg etter typen som venninna de er så interessert i. Og når Veronica konfronterer VK så lyver VK så det renner.

*rister på hodet*

Håper virkelig VK blir nominert, for da skal jeg for første gang stemme.....

Ja, enig, må si jeg blei forbanna i går da VK ikke engang var så pass til kvinnfolk at hun turde fortelle veninna si at hun var keen på Christian. I tillegg LØY hun! "Dæ e norrmalt førr mæ å vær sånn!" sa hun, og benektet at hun likte ham. PFØY!!!!

Gjest fisleagurken

Ja, enig, må si jeg blei forbanna i går da VK ikke engang var så pass til kvinnfolk at hun turde fortelle veninna si at hun var keen på Christian. I tillegg LØY hun! "Dæ e norrmalt førr mæ å vær sånn!" sa hun, og benektet at hun likte ham. PFØY!!!!

Og det gjorde IKKE Veronica liksom?Da hun sa hun IKKE hadde pratet med noen om det om VK osv.Hallo!!!

De er en gjeng bananhoder alle sammen.

Annonse

Må dere skjerpe dere.

Han er slettes ikke tilbakestående.

Men,han er en usikker gutt som ikke har fått slik oppmerksomhet før,og bader nå i det.Han har en rekke komplekser for kroppen sin bl.annet.

Dere må slutte å uttale dere om ting dere ser på tv,tenk på at dette bare er klipp som produsentene velger å vise.

Men når man deltar i et slikt konsept legger man jo frivillig hodet på hoggestabben.

Folk synser i vei som de vil om deltakerne, og det er jo det hele programmet dreier seg om... Sånn er det bare. Ingen slipper unna.

:o)

Drag har han hatt,men ikke slik som nå.Og,han er jo så snill da,og sier jo til de fleste at de er nydelige.Han er ikke gutten som ønsker såre.Men nå er han kanskje blitt litt "høy" på pæra?

Får håpe han ikke tar helt av.

Hvis dere som kjenner han ikke liker at vi andre snakker om han, burde dere kanskje ikke gjøre det selv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...