Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 20 år som håper jeg kan få svar på noen spørsmål.

De siste dagene har jeg vært plaget av kløe og noe svie i skjedeåpningen og nederst på kjønnsleppene (i området rundt skjedeåpningen). Jeg merker ikke noe særlig til det utenom når jeg er på toalettet eller berører området, men til tider klør det en del.

Jeg kan ikke se noe uvanlig i området.

Jeg har ingen kjæreste nå, men anslår at det er ca. en måned siden jeg hadde sex med ekskjæresten min. Vi hadde et aktivt sexliv fra jul og til omtrent en måned siden.

Vi brukte aldri kondom – dessverre. Kan dette være noe jeg har fått fra ham? Han hadde bare vært sammen med ei jente før, så jeg stolte på at han var trygg. Men har hørt litt om denne jentas utsvevende liv etterpå, så jeg har blitt litt engstelig.

Eller kan det være ”uskylig” sopp? Må man ha resept for å få kjøpt en soppkur?

Kan ellers nevne at jeg har gått på p-piller i over to år, og er i ferd med å avslutte en pencilinkur som heter ery-max, som jeg tok på grunn av en infeksjon i lungene, hvis dette kan ha noe å si. Takknemlig for svar, er litt urolig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48641-kl%C3%B8e-og-svie-sopp-eller-noe-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...