Gjest Victoria Skrevet 13. juli 2000 Skrevet 13. juli 2000 Dette har plaget meg i ganske lang stund nå. Problemet er at jeg er unormal varm hele tiden.Det kommer som kastet over meg,begynner å svette og føler at jeg koker innvendig.Dette skjer nesten hver dag og det har vært veldig plagsomt.Finnes det behandling,hva er galt med meg.Hender veldig ofte når jeg er i nærheten av folk jeg føler meg ubekvem med, men kommer plutselig når jeg sitter hjemme og. 0 Siter
Gjest Ottar Grimstad, lege Skrevet 14. juli 2000 Skrevet 14. juli 2000 Det blir mest spekulasjoner hva dette representerer, angst? overgangsalder? stoffskifteproblem? feber? For å vurdere dette spørsmålet nærmere vil det være nødvendig med en grundigere sykehistorie og en fysisk undersøkelse som inkluderer blodtrykk og kanskje blodprøver (stoffskifte). Jeg vil derfor anbefale deg å søke lege for dette problemet. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Ottar Grimstad, lege Skrevet 14. juli 2000 Skrevet 14. juli 2000 Det blir mest spekulasjoner hva dette representerer, angst? overgangsalder? stoffskifteproblem? feber? For å vurdere dette spørsmålet nærmere vil det være nødvendig med en grundigere sykehistorie og en fysisk undersøkelse som inkluderer blodtrykk og kanskje blodprøver (stoffskifte). Jeg vil derfor anbefale deg å søke lege for dette problemet. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.