Gå til innhold

kropp, seksualitet og kjærlighet

Anbefalte innlegg

Gjest undrer

Jeg har vært sammen med kjæresten min noen år, og er kommet til et punkt hvor det er naturlig å bestemme seg om en skal satse skikkelig, stifte familie osv.

Det som skremmer meg litt er at jeg ikke er så fysisk tiltrukket av ham lenger. Jeg syns også det er litt kjipt at han mister håret og begynner å få mave. Samtidig er han er en fantastisk person og min beste venn.

Er det at den fysiske tiltrekningen blir svakere noe som skjer i alle forhold etter noen år, dvs at det er en naturlig utvikling? Jeg blir veldig takknemlig for noen råd om hva jeg skal gjøre, eller hvordan jeg bør tenke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48702-kropp-seksualitet-og-kj%C3%A6rlighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...