Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ei jente på 18 år som har et problem. Jeg har vært sammen med en gutt i ett år, og vi har prøvd å ha sex flere ganger, men jeg er rett og slett for trang.. Han får ikke penis inn i meg. Det gjør vondt i skjedeåpningen, og uansett hvor mye han presser går det ikke. Jeg klarer å få inn en finger, men det gjør vondt. Har også prøvd med tamponger, men det gjør også vondt. Kjæresten min er forståelsesfull, og vi har tatt oss god tid, og prøvd flere ganger å utvide hullet med en finger eller to, men det er lite fremgang. Vi har det bra ellers seksuelt, men det begynner å bli litt plagsomt at vi ikke får det til. Det gjør vondt akkurat i åpningen, men ikke så mye inni der. Hva kan være galt? Er det noe jeg/vi kan gjøre for å utvide skjedeåpningen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48751-trang-skjede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Det høres ut til at jomfruhinna er spesiselt gjenstridig hos deg. Å fjerne jomfruhinna kan skje på mange måter.

Du kan fjerne den selv. Enten ved å bruke fingrene eller en tynn dildo, godt innsmurt med glidemiddel. Du kan da selv ha full kontroll over hele hendelsesforløpet og selv tøye smertegrensen.

Eller dere kan fjerne den ved samleie. Siden dere har prøvd mange ganger uten å lykkes er det mulig du heller bør søke profesjonell hjelp hos en gynekolog som åpner hinna ved å lage små snitt i den. Uansett hvilken metode dere velger ønsker jeg lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48751-trang-skjede/#findComment-189637
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...