Gå til innhold

Det er så vondt å bli avvist :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere det lenger. Jeg har gjort mitt aller beste og kan ikke gjøre mer. 

Anonymkode: a5db5...d46

Leit å høre at du har det vondt. Det blir bedre med tiden. 

Anonymkode: 539e6...275

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Trenger man behandler fordi man ikke takler å bli avvist? 

Anonymkode: 98938...6a7

Nei!! Skjønner ikke alt det fokuset om å be folk dra til psykolog. Har man et problem så får man med en gang høre dra til psykolog, søk dps osv. Ikke rart det er så lang ventetid der og at folk som virkelig er syke ikke får plass. 

Anonymkode: 70ab0...c50

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei!! Skjønner ikke alt det fokuset om å be folk dra til psykolog. Har man et problem så får man med en gang høre dra til psykolog, søk dps osv. Ikke rart det er så lang ventetid der og at folk som virkelig er syke ikke får plass. 

Anonymkode: 70ab0...c50

Er du en av de syke som aldri får plass? Hva feiler det deg da?

Anonymkode: 39f89...bc2

Avvisning gjør vondt uavhengig om hvor syk eller frisk man er. 

Ved å bli mer kjent med seg selv og sine egne reaksjonsmønstre så kan man lære å forholde seg til avvisning på en sunnere måte. 

Psykiateren Tormod Huseby har skrevet mye fornuftig om dette temaet. 

Alene naken - hvorfor er vi redd for å være oss selv? | ARK Bokhandel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...