Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Her kommer en glad oppdatering fra meg!

Vi får nytt vanlig ivf forsøk på Ullevål. Vi fikk brev fra en kjempehyggelig lege i går. Hun har masse greie på blodpropp. Kjenner en annen som også har vært hos henne i forbindelse med graviditet og blodpropp. Det var hun som så lillegutten vår på ul for første gang og la opp løpet mht blodproppfare under graviditeten min i 99.

Vi har time til samtale i slutten av april og regner med at vi starter på denne mensen dersom det blir nedregulering med nesespray. Ullevål tilbyr også cetrotide, så vi får se...i så fall går det nok en mens til...Men egguttak mv blir nok i juni uansett!!

JEG ER SÅ GLAD!!

I dag har vi avbestilt samtaletimen på RK. Som mannen min sier - de er utvilsomt kjempeflinke på dette med ivf, men ...

Gladklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48773-glad-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott, Margreth. Da kommer vi til å ligge ganske likt i løypa, for jeg går nemlig og venter på blødning slik at jeg kan telle 20 dager fram til spraystart. Skulle hatt mensen i går.... Neida, tror ikke jeg er gravid, det ville i så fall vært litt av et under ( håper jo i det lengste, da!).

Det blir spennende for dere å komme til samtale, og endelig nytt forsøk. Du var jo så uheldig i januar (ja, for det var du som ble overstimulert og måtte avbryte?) Gleder meg med dere, og måtte vi følges helt til vi ser to blå med resultatet i begynnelsen av neste år!!!!

Optimistiske hilsener fra

Hei!

Så flott at dere skal få et vanlig IVF forsøk.

Egguttak i juni er jo bra. Det er jo ikke lenge til. Håper det går greit med stimuleringen denne gangen. Siden du ble så overstimulert forrige gangen må du vel redusere litt på hormondosen denne gangen. Dette går nok bra skal du se. Det høres iallefall ut som du vil være i trygge hender.

Jeg selv regner med sprøytestart tirsdag og skal gå på 75 IE hele forsøket.

Hilsen

Annonse

Så flott, Margreth! Da er du virkelig igang igjen snart! Høres betryggende ut for deg at du skal ta forsøket på Ullevål. De passer nok godt på deg, skal du se!

Vi følger spent med, Margreth, dette var virkelig hyggelig å lese!

Takk for mail, forresten!

Klem fra

Hei!

Så flott at dere skal få et vanlig IVF forsøk.

Egguttak i juni er jo bra. Det er jo ikke lenge til. Håper det går greit med stimuleringen denne gangen. Siden du ble så overstimulert forrige gangen må du vel redusere litt på hormondosen denne gangen. Dette går nok bra skal du se. Det høres iallefall ut som du vil være i trygge hender.

Jeg selv regner med sprøytestart tirsdag og skal gå på 75 IE hele forsøket.

Hilsen

Hei Cassie.

Ja, jeg må nok redusere dosen noe, det stod i brevet og det hadde jeg regnet med. Jeg vil jo ikke ha noen gjentakelse av forsøket i januar!!!

Lykke til med sprøytestart...håper det går din vei denne gangen!!!

Klem fra

Så flott, Margreth. Da kommer vi til å ligge ganske likt i løypa, for jeg går nemlig og venter på blødning slik at jeg kan telle 20 dager fram til spraystart. Skulle hatt mensen i går.... Neida, tror ikke jeg er gravid, det ville i så fall vært litt av et under ( håper jo i det lengste, da!).

Det blir spennende for dere å komme til samtale, og endelig nytt forsøk. Du var jo så uheldig i januar (ja, for det var du som ble overstimulert og måtte avbryte?) Gleder meg med dere, og måtte vi følges helt til vi ser to blå med resultatet i begynnelsen av neste år!!!!

Optimistiske hilsener fra

Oj sann sats...tenk om du er gravid...allt er jo mulig vet du!!! Men dersom du ikke er så blir det ivf barn på oss i 2003, det er i alle fall sikkert!

Lykke til!

Klem fra

Hei Margreth.

Dette var kjempe gøy å lese. Så flott at dere snart er igang igjen. Fint at noen "griper" fatt i det.

Det blir så spennende fremover nå, så nå håper jeg at vi kan få voksende mager alle sammen her inne.

Lykke til.

Klem fra

Tusen takk Kata, hvordan går det med ruginga...kjenner etter nå tenker jeg...???

Lykke til i alle fall, dette skal gå bra!

Klem fra

Gjest Maravilla

Hei Maravilla.

Tusen takk...

Hvordan går det med deg?

Ønsker deg all mulig lykke til i alle fall!

Klem fra Margreth

Hei!

Jeg skal ta laparoskopi i morgen. Det blir spennende å se! Vi har tenkt å bli skikkelig utreddet begge to. Har også begynt å samle papirer til adopsjonssøknaden.

Vi snakkes!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...