Gå til innhold

Hvilken dose Litium bruker du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanligvis har jeg gått på 125 mg morgen og kveld. Men er satt ned i dose pga ect behandling. Vet ikke helt hva jeg går på må, men har 0,5 i speil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat tråder om dose Litium man bruker, synes jeg @Admin burde slette. For her bør ingen trekke på hverandres erfaringer, det eneste som er relevant er serumkonsentrasjonen, og den kan kreve vidt forskjellige doser. En dose som er terapeutisk for en person, kan være dødelig for en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (2 timer siden):

Akkurat tråder om dose Litium man bruker, synes jeg @Admin burde slette. For her bør ingen trekke på hverandres erfaringer, det eneste som er relevant er serumkonsentrasjonen, og den kan kreve vidt forskjellige doser. En dose som er terapeutisk for en person, kan være dødelig for en annen.

Enig i at informasjon om serumskonsentrasjon bør komme med i dette spørsmålet. Det utelukker ikke at det er interessant for litium-brukere å se hvilken mengde medisin som skal til hos andre for å gi serum x eller x. Det er ikke skadelig informasjon og jeg syns det er å overreagere å be admin slette dette. Jeg bruker 83x2 i døgnet og har speil på 0,7. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...