AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden 2×42 mg daglig her. Anonymkode: edb16...e0b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Vanligvis har jeg gått på 125 mg morgen og kveld. Men er satt ned i dose pga ect behandling. Vet ikke helt hva jeg går på må, men har 0,5 i speil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Akkurat tråder om dose Litium man bruker, synes jeg @Admin burde slette. For her bør ingen trekke på hverandres erfaringer, det eneste som er relevant er serumkonsentrasjonen, og den kan kreve vidt forskjellige doser. En dose som er terapeutisk for en person, kan være dødelig for en annen. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SofieVeie Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden ISW skrev (2 timer siden): Akkurat tråder om dose Litium man bruker, synes jeg @Admin burde slette. For her bør ingen trekke på hverandres erfaringer, det eneste som er relevant er serumkonsentrasjonen, og den kan kreve vidt forskjellige doser. En dose som er terapeutisk for en person, kan være dødelig for en annen. Enig i at informasjon om serumskonsentrasjon bør komme med i dette spørsmålet. Det utelukker ikke at det er interessant for litium-brukere å se hvilken mengde medisin som skal til hos andre for å gi serum x eller x. Det er ikke skadelig informasjon og jeg syns det er å overreagere å be admin slette dette. Jeg bruker 83x2 i døgnet og har speil på 0,7. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.