Gå til innhold

Kjæresten min tror at jeg har vært luksusprostituert!

Anbefalte innlegg

Gjest overhodet ikke undetegnet
Skrevet

Visstnok er jeg et dyr i senga, men _det_ er altså ikke sant. Hva _skal_ jeg gjøre, dere?

Skrevet

Koffor tror han det ?

Du forlanger vel ikkje betaling vær gang dere har sex, i så fall kunne eg ha forstått misstanken ! :-)

Nei eg vet ikkje hva du skal gjøre, sorry!

Mvh

Skrevet

Må du gjøre noe med det da ? Ta det som et megakompliment du !

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor han tror det selv om du er rå i senga. Det å være rå i senga er jo ikke synonymt med å ha vært luksusprostituert.

Eller er det andre grunner for at han tror det?

Skrevet

Som den pragmatikeren jeg er, ville jeg forlange noen tusenlapper på nattbordet. To fluer i en smekk.

Skrevet

Hmmmm, kinkig sak. Jeg har en kjæreste som ER luksusprostituert, det er dog verre. Ikke at det er noe problem egentlig:-)

Nei, hva er problemet egentlig? Så har du vel vært luksusrestituert da.

Skrevet

Som den pragmatikeren jeg er, ville jeg forlange noen tusenlapper på nattbordet. To fluer i en smekk.

Det står respekt av dine måter å løse saker og ting på!

Skrevet

Hmmmm, kinkig sak. Jeg har en kjæreste som ER luksusprostituert, det er dog verre. Ikke at det er noe problem egentlig:-)

Nei, hva er problemet egentlig? Så har du vel vært luksusrestituert da.

*stønn*

Det ligger en melding til deg på meldinger. Glem den.

*mumler*

Skrevet

*stønn*

Det ligger en melding til deg på meldinger. Glem den.

*mumler*

Hvorfor det da vennen?:-)

Skrevet

Hvorfor det da vennen?:-)

ACTION!!!!

*hente popcorn*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...