AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:26 Del Skrevet søndag kl 22:26 Jeg er ei voksen kvinne som er fornøyd med sexlivet mitt selv om jeg er singel. Men trives veldig godt med å være singel. Jeg nyter å ha sex med meg selv, og jeg har en fast elsker som jeg har veldig god og deilig sex med. hva med deg? Anonymkode: bd980...599 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:06 Del Skrevet mandag kl 18:06 Så fint for deg da Anonymkode: b4c6b...9bb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:36 Del Skrevet mandag kl 18:36 Medium fornøyd. Men mannen har nådd en alder der sex ikke er så viktig, derfor ikke så ofte som før lengre. Anonymkode: 87456...a60 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet mandag kl 21:26 Del Skrevet mandag kl 21:26 Fornøyd. Mannen og jeg er jevngamle og har heldigvis rimelig samstemt sexlyst så det fungerer fint for oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:45 Del Skrevet tirsdag kl 10:45 Aner ikke hvorfor, men fikk akutt behov for å bare spy ut litt tanker anonymt som jeg aldri har sagt til noen. Jeg skulle ønske sex ikke fantes. Svart på hvitt. Jeg er gift med et fantastisk menneske, har vært det halve livet nå. Ønsker å fortsette for alltid, forholdet vårt er godt. Men, vi har alltid hatt merkbart forskjellig behov for sex, jeg minst. Unormalt lite tror jeg..lurer på om jeg er er litt i nærheten av aseksuell egentlig. For når jeg har lyst, er det veldig bra. Det er bare så sjelden..og det sliter på forholdet. Jeg forbinder egentlig sex først og fremt med dårlig samvittighet. Så slenger du på en depresjon på toppen, som tar bort en god del av det lille som var. SSRI som i tillegg gjør orgasme vanskeligere og bare mindre godt. Frustert ektefelle, som bare er god og hensynsfull. Som blir skikkelig såra og lei når det går for lang tid, uten å egentlig si det. Som jeg elsker. Så da har det blitt en del å late som..for det er bedre enn alternativet. Men jeg må liksom ikke bare late som om jeg kommer, men at jeg ønsker. Ta initiativ en gang innimellom. Blir en dårlig spiral sikkert..hater det. De få gangene jeg faktisk kjenner på en reell lyst, så tenker jeg alltid at livet hadde vært så mye enklere om det var oftere. Jaja. Spør jeg meg på en av de dagene, og jeg er superfornøyd (jf TS sitt spørsmål). Ellers, not so much. 💔 uff, skulle ikke begitt meg ut på dette, nå bare renner tårene 😔 Anonymkode: 0556c...b30 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Har ikke veldig stort behov, men jeg merker jeg skulle prøvd snart. Hadde en samtale med en kollega for et par dager siden, som vet jeg ikke har gjort det med en mann, og hun sier jeg kommer til å elske det. Nå er jeg litt sånn at når jeg først finner ut at jeg liker noe så vil jeg stadig ha mer, så vi får se. Har en jeg er villig til å la knulle meg ihvertfal. Må bare få tatt flørten litt lenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.