Gå til innhold

Hvor fornøyd er du med ditt sexliv?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ekstra skrev (8 minutter siden):

Får håpe din kone deler din virkelighetsforståelse.

Ja, det er det da🤔🤷

AnonymBruker
Skrevet
Anonym83er skrev (21 minutter siden):

Ja, det er det da🤔🤷

Har du tatt dette opp med henne?

Anonymkode: e397a...586

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du tatt dette opp med henne?

Anonymkode: e397a...586

Det har jeg gjort flere ganger( lenge siden nå)Sier jeg savner henne, savner nærhet. Det er lenge siden da jeg prøver å gi hun space. Helt i begynnelsen av disse utfordringene våres så var jeg mer på, og da fikk jeg beskjed om at hun ikke ville og at hun skulle ta initiativ. Jeg sa at jeg selvfølgelig respekterer det, og jeg lot være å prøve meg på henne. 2 år etterpå hadde hun fortsatt ikke tatt initiativ. Hun sier hun elsker meg, men jeg føler vi er mer venner enn mann og kone. Hun sier jeg er for gammel til å tenke på sex🤔Jeg er 41 og hun er 39. 

Skrevet
Anonym83er skrev (13 timer siden):

Hun sier jeg er for gammel til å tenke på sex🤔Jeg er 41 og hun er 39. 

Akkurat den er litt lei. Hun ønsker ikke å ha lyst(?) 

Jeg tar et lite spørsmålstegn her fordi jeg ikke vet i hvilken sammenheng dette ble sagt.

Jeg ville kommet til bunns i om dere har samme mål og idé om hva et forhold skal være. Hvis hun mener at ting er tipp topp som det er så blir det vanskelig å endre på.

Skrevet
Grendel skrev (1 minutt siden):

Akkurat den er litt lei. Hun ønsker ikke å ha lyst(?) 

Jeg tar et lite spørsmålstegn her fordi jeg ikke vet i hvilken sammenheng dette ble sagt.

Jeg ville kommet til bunns i om dere har samme mål og idé om hva et forhold skal være. Hvis hun mener at ting er tipp topp som det er så blir det vanskelig å endre på.

Det er sånn det føles ja. Jeg og skjønner at en ikke kan være i en "bryllups fase" hele tiden, og har sex som kaniner, men det er så enormt store kontraster fra da hun regelrett krøp etter meg og ville ha sex med meg 24/7 til og la det gå år mellom hver kan. Jeg trengte ikke tenke på å ta initiativ da hun ikke kunne få nok av meg. Etter hvert ble det litt mindre som ikke er unormalt at og jeg tok mer initiativ uten at det tilsynelatende var et problem.Før pratet vi mye om livet, hva vi vil sammen, hva vi liker og hva vi ikke liker. Nå er det vanskelig å ha en samtale uten å bli kritisert for noe, missforstått osv. 

Skrevet
Anonym83er skrev (14 timer siden):

Hun sier jeg er for gammel til å tenke på sex🤔Jeg er 41 og hun er 39. 

Her tror jeg du må vurdere hvorvidt du vil leve med henne og barna i et sexløst forhold eller om du vil gå. Bruker hun hormonbasert prevensjon? Det kan ta fullstendig knekken på sexlysten for en del kvinner, jeg fikk i alle fall en enorm seksuell oppvåkning da jeg ble sterilisert. 

Har dere vurdert sexolog? Eller er hun totalt uinteressert i det også?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...