Gå til innhold

Hvor fornøyd er du med ditt sexliv?

Anbefalte innlegg

Anonym83er
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan det være at hun har en elsker?

Anonymkode: e7474...689

Hei. Jeg trodde det jeg også, så jeg konfronterte hun med det (har ingen bevis eller noe, bare en lunch) Hun spørte om jeg alvorlig mente det. Hun sa hun aldri har tenkt den tanken og kommer ikke til å gjøre noe slikt mot meg. Hun virket troverdig ok hennes væremåte, men en kan jo selvfølgelig ikke være 100% . Jeg vet om en gift dame i nærheten som har hatt sex/forhold med 5 gifte menn, og ingen viste dette før hun ble tatt på fersken i akten, og hun var venn med alle konene😳Ingen viste noenting! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym83er skrev (9 timer siden):

Da sier hun ja hun vil skilles, men det skjer ingenting. Hadde jeg sagt at jeg ville skilles så hadde jeg gjort det, men jeg ønsker å jobbe for forholdet

Så hun sier bare hun vil skilles? I min verden ville det betydd skilsmisse, men hos dere skjer det ingenting. Altså satser hun på at du skal føye deg.

Det er et normalt instinkt å dempe konflikter. Som regel er det veldig bra, men her blir det brukt til å manipulere deg.

Anonym83er
Skrevet
Grendel skrev (5 minutter siden):

Så hun sier bare hun vil skilles? I min verden ville det betydd skilsmisse, men hos dere skjer det ingenting. Altså satser hun på at du skal føye deg.

Det er et normalt instinkt å dempe konflikter. Som regel er det veldig bra, men her blir det brukt til å manipulere deg.

Hun har sagt at hun noen ganger sier ting hun ikke mener når hun er sint. Likevel ender jeg ofte opp med å be om unnskyldning for noe jeg ikke har gjort, flere uker etterpå, fordi hun tydelig viser misnøye og uttrykker sinne foran barna. Disse situasjonene, som hun selv har startet, er ofte trivielle og unødvendige å krangle om. Jeg er enig med deg i at dette kan oppfattes som manipulasjon, noe som kan tyde på narsissistiske tendenser.

Lillemus
Skrevet
Anonym83er skrev (29 minutter siden):

Hun har sagt at hun noen ganger sier ting hun ikke mener når hun er sint. Likevel ender jeg ofte opp med å be om unnskyldning for noe jeg ikke har gjort, flere uker etterpå, fordi hun tydelig viser misnøye og uttrykker sinne foran barna. Disse situasjonene, som hun selv har startet, er ofte trivielle og unødvendige å krangle om. Jeg er enig med deg i at dette kan oppfattes som manipulasjon, noe som kan tyde på narsissistiske tendenser.

Hvorfor vil du egentlig være i dette forholdet? Om det er fordi du tror barna vil få det værre etter et ev. brudd skjønner jeg det godt, men utover det? Hva ville du rådet meg til dersom jeg hadde fortalt det du skriver og bedt deg om råd?

AnonymBruker
Skrevet

Bare noen tanker. Ut fra beskrivelsen så høres hun ut til å være en usunn person å være innpå. Men det kan også hende at den destruktive dynamikken dere imellom gjør henne til en dårligere person enn hun i utgangspunktet er. Det er du som jenker deg, som alltid kryper til korset. Du gjør mer i huset og for henne enn du egentlig skal. Kanskje oppfatter hun deg som litt klengete og avhengig, litt lite mann? Mange av oss har vel opplevd å bli veldig irriterte på partner, uten grunn, tenker vi, og vi får dårlig samvittighet og føler oss slemme, men irritasjonen forsvinner ikke for det. Selv om du ikke ønsker skilsmisse, så bør du kanskje prøve å løsrive deg noe fra henne, gjøre ting på egen hånd og med kamerater, og ikke forvente nærhet eller sex fra henne på ganske lenge. Kjærlighet kan noen ganger bli til avhengighet. Det høres ut til at dere må bli annerledes personer overfor hverandre, før dere kanskje kan finne tilbake til større nærhet. Uten parterapi kan det bli vanskelig.

Anonymkode: dd64d...d52

Anonym83er
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Bare noen tanker. Ut fra beskrivelsen så høres hun ut til å være en usunn person å være innpå. Men det kan også hende at den destruktive dynamikken dere imellom gjør henne til en dårligere person enn hun i utgangspunktet er. Det er du som jenker deg, som alltid kryper til korset. Du gjør mer i huset og for henne enn du egentlig skal. Kanskje oppfatter hun deg som litt klengete og avhengig, litt lite mann? Mange av oss har vel opplevd å bli veldig irriterte på partner, uten grunn, tenker vi, og vi får dårlig samvittighet og føler oss slemme, men irritasjonen forsvinner ikke for det. Selv om du ikke ønsker skilsmisse, så bør du kanskje prøve å løsrive deg noe fra henne, gjøre ting på egen hånd og med kamerater, og ikke forvente nærhet eller sex fra henne på ganske lenge. Kjærlighet kan noen ganger bli til avhengighet. Det høres ut til at dere må bli annerledes personer overfor hverandre, før dere kanskje kan finne tilbake til større nærhet. Uten parterapi kan det bli vanskelig.

Jeg føler meg virkelig fortvilet over situasjonen jeg befinner meg i. Tidligere har jeg vært en mann som ikke lett ga etter for andres forventninger men var respektfull, men nå har jeg fått tilbakemeldinger om at jeg må være snillere og mer følsom. Jeg har forsøkt å finne en balanse mellom å være meg selv og å tilpasse meg, men det ser ikke ut til å være tilstrekkelig. Jeg har også anstrengt meg for å være mer forståelsesfull og kjærlig, men det virker som om det heller ikke er den rette tilnærmingen og at jeg må bli " mer mann". Jeg er absolutt ikke klengete eller avhengig; det kan gå lange perioder uten at jeg oppsøker nærhet. Selvfølgelig kan det være noe jeg gjør galt, men det er ikke alltid lett å se seg selv utenfra. Flere, inkludert naboer, har spurt meg om hvordan jeg har det og kommentert at de ser hvordan hun behandler meg offentlig. Dette fører ofte til krangler mellom oss, spesielt etter at slike situasjoner oppstår. Jeg har forsøkt å ta opp disse problemene privat etterpå, men vi ender ofte opp med å krangle fordi hun mener hun har rett oss.

Anonym83er
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Takk for mange innspill. Jeg setter stor pris på det, og jeg skjønner hva du mener. Jeg tror heller ikke dette er noe som løses oss i mellom uten en upartisk terapeut. Fordi akkurat nå møter jeg motgang uansett hva jeg gjør og ingenting er godt nok.

AnonymBruker
Skrevet

Det er lett å forstå fortvilelsen du føler. Hun høres ugrei ut, og du blir nok utsatt for manipulasjon. Da er det lett å miste seg selv. Håper du får hjelp, kanskje kan du selv gå til terapeut og få utredet problematikken. Tvi tvi!

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Har du vurdert at det kan være hun ikke elsker deg lengre? Jeg mistet totalt lysten på exen. Gikk over ett år før hun ga opp og slo opp.

Skrevet

Nei, veldig ofte hjelper det verken med sexolog, rettferdig fordeling av husarbeid, blomster, nytt undertøy, dobbel-dyne, date-nights, ny prevensjon, gjøre mer sammen, snakke, trene, kos uten å gjøre d e t etc etc. Er lysten død er den død. For veldig mange. Da må man velge om det andre veier opp for manglende sex. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...