habiba Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg har datet en mann i noen måneder nå, vi er 33 og 34. Vi har vært på ferie sammen for å se hvordan vi trivdes i hverandres selskap når vi skulle være sammen 24 timer i døgnet. Alt mellom oss stemmer og vi var blitt enige om at vi skulle ta dette steg for steg for å se hvor vi endte. Han ble for en tid tilbake forlatt av sin samboer til fordel for en annen og har sagt til meg at jeg ikke måtte være redd for at han ville ha henne tilbake for det var det siste han ville. I det siste så har jeg skjønt at det har vært noe på gang da han har vært så fraværende. I dag slapp han bomben; eksen har bedt om godt vær og vil at de skal være sammen igjen. Den mannen hun forlot han til fordel for var visst ikke som forventet. Han sier at han trenger tid til å tenke over dette. Vet ikke hva han vil og sier han er forvirret. Til han sa jeg at jeg skjønte han måtte tenke og at han visste hvor han hadde meg. Innerst inne vet jeg hva avgjørelsen hans blir og det sa jeg også til han, han kommer til å ta henne tilbake. Jeg ba han om å tenke seg godt om, tenke tilbake på forholdet de hadde. Samtidig så sa jeg til han at han burde ha litt selvrespekt. Så her sitter jeg da.... gråter og er lei meg. Hva har jeg å stille opp med? Henne kjenner han jo godt på alle måter, meg har han bare kjent i 4 måneder. Sa han ville kontakte meg når han visste mer. Egentlig så burde jeg vel be han dra et visst sted. Vet det er dumt å sitte å vente på et svar jeg er nesten 100 % sikker på hva er. Måtte bare få luftet dette og tar gjerne i mot svar og kommentarer på hva andre synes om dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48825-n%C3%A5r-eksen-vil-ha-han-tilbake/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Tja...Vet ikkje helt eg, vanskelig å gi noen råd i slike sammenhenger. Det der er i hvertfall maaange som har opplevd, og enda flere vil det bli i fremtiden. Vet heller ikkje om det ville vært riktig av deg å be han dra til h#¤!!*§//=, hverken for din del eller hans del. Sjøl så har eg vel opplevd noe tilsvarende (lenge siden), der en kjæreste av meg hadde en til fyr på lur (halvgardering) og valgte han, men etter ei stund hadde ho angra seg og "ba om pent vær" og returrett, noe eg avviste kontant ! DU må i hvertfall ikkje la deg _bruke_følelsesmessig, for da kan jo han ha deg som reserve omhan angrer seg igjen eller det ikkje funker mellom han og eksen. Du skriver: "Hva har jeg å stille opp med?" Det kan ingen som ikkje kjenner deg svare på, men du har sikkert like mange _gode sider_ du som alle andre, og det vet nok kjæresten din sjøl om dere kun har vært sammen i fire mnd. Men du MÅ forlange å få ett svar umiddelbart, om han velger å saste på deg eller eksen! Ønsker deg Lykke til, uansett hva utfallet blir og husk det finnes ca. 3 milliarder menn rundt omkring og noen av de er sikkert vel så _mye verdt_ som han du har hatt som kjærest de siste fire mnd. *Trøsteklem* fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48825-n%C3%A5r-eksen-vil-ha-han-tilbake/#findComment-187912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
habiba Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 Tja...Vet ikkje helt eg, vanskelig å gi noen råd i slike sammenhenger. Det der er i hvertfall maaange som har opplevd, og enda flere vil det bli i fremtiden. Vet heller ikkje om det ville vært riktig av deg å be han dra til h#¤!!*§//=, hverken for din del eller hans del. Sjøl så har eg vel opplevd noe tilsvarende (lenge siden), der en kjæreste av meg hadde en til fyr på lur (halvgardering) og valgte han, men etter ei stund hadde ho angra seg og "ba om pent vær" og returrett, noe eg avviste kontant ! DU må i hvertfall ikkje la deg _bruke_følelsesmessig, for da kan jo han ha deg som reserve omhan angrer seg igjen eller det ikkje funker mellom han og eksen. Du skriver: "Hva har jeg å stille opp med?" Det kan ingen som ikkje kjenner deg svare på, men du har sikkert like mange _gode sider_ du som alle andre, og det vet nok kjæresten din sjøl om dere kun har vært sammen i fire mnd. Men du MÅ forlange å få ett svar umiddelbart, om han velger å saste på deg eller eksen! Ønsker deg Lykke til, uansett hva utfallet blir og husk det finnes ca. 3 milliarder menn rundt omkring og noen av de er sikkert vel så _mye verdt_ som han du har hatt som kjærest de siste fire mnd. *Trøsteklem* fra Takk for trøsteklem, det varmer i et såret hjerte det . Neida, jeg skal nok ikke be han dra et visst sted. Skal holde meg for god til det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48825-n%C3%A5r-eksen-vil-ha-han-tilbake/#findComment-188250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
afytos Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Hvis dere kom sammen rimelig raskt etter at hun gikk ifra ham, så er det jo etter min mening noe du må ha forespeilet deg selv kunne skje!? Jeg ville iallefall ikke ha turt å bli sammen med en som nylig var kommet ut fra et langt forhold! Men jeg vet jo ikke helt tidsaspektet, bortsett fra at dere har vært sammen i 4 mnd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48825-n%C3%A5r-eksen-vil-ha-han-tilbake/#findComment-188288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilke-mor Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Eg trur det er viktig, slik som Geir skriver, at du ikkje lar han ta deg for gitt slik at du blir en reserve. Dersom du lar han forstå at han nå risikerer å miste deg også, så er det større sjangse for at han vil verdsette deg og ønske å behalde deg. Fire månedar bør vere lang nok tid til at du har satt dype spor hos han. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48825-n%C3%A5r-eksen-vil-ha-han-tilbake/#findComment-188326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
habiba Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 Hvis dere kom sammen rimelig raskt etter at hun gikk ifra ham, så er det jo etter min mening noe du må ha forespeilet deg selv kunne skje!? Jeg ville iallefall ikke ha turt å bli sammen med en som nylig var kommet ut fra et langt forhold! Men jeg vet jo ikke helt tidsaspektet, bortsett fra at dere har vært sammen i 4 mnd. Jeg har tenkt den tanken at dette kunne skje siden bruddet skjedde som det gjorde og at vi møttes så kort tid etterpå. Det var derfor vi også skulle ta ting sakte. Han ville ikke erstatte meg med henne som han sa. På en måte så ble jeg ikke så overrasket over at hun kom og ba om godt vær. Det som jeg synes er leit er at han i det hele tatt vurderer å ta henne tilbake. De hadde vært sammen i to år når hun gikk fra han. Men man kan ikke styre andre mennesker så jeg får bare se hva som skjer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48825-n%C3%A5r-eksen-vil-ha-han-tilbake/#findComment-188363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
afytos Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Jeg har tenkt den tanken at dette kunne skje siden bruddet skjedde som det gjorde og at vi møttes så kort tid etterpå. Det var derfor vi også skulle ta ting sakte. Han ville ikke erstatte meg med henne som han sa. På en måte så ble jeg ikke så overrasket over at hun kom og ba om godt vær. Det som jeg synes er leit er at han i det hele tatt vurderer å ta henne tilbake. De hadde vært sammen i to år når hun gikk fra han. Men man kan ikke styre andre mennesker så jeg får bare se hva som skjer. uansett, så føler jeg med deg...... Du får fortelle ham hva du føler, det er vel det du kan. Hadde det vært barn i bildet, så hadde det mest riktige (etter min mening) og virkelig gi dem rom til å finne ut hvor se sto. Men slik ståa er nå, så synes jeg at du skal gjøre som Geir sier. Klem (hvis du vil ha..)fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48825-n%C3%A5r-eksen-vil-ha-han-tilbake/#findComment-188381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
habiba Skrevet 18. april 2002 Forfatter Del Skrevet 18. april 2002 uansett, så føler jeg med deg...... Du får fortelle ham hva du føler, det er vel det du kan. Hadde det vært barn i bildet, så hadde det mest riktige (etter min mening) og virkelig gi dem rom til å finne ut hvor se sto. Men slik ståa er nå, så synes jeg at du skal gjøre som Geir sier. Klem (hvis du vil ha..)fra Tar gjerne i mot klemmer jeg Tusen takk. Han vet hva jeg føler, det har jeg fortalt han. Så resten er opp til han. Takker for fine svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48825-n%C3%A5r-eksen-vil-ha-han-tilbake/#findComment-188400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.