Gå til innhold

Har du portrettmalerier eller portrettfotografier av deg selv på veggen hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller, kanskje det ikke er så vanlig det?

Anonymkode: a01f4...6b4

Fortsetter under...

Skrevet

Nei. 

Jeg var på veggen til faren min. Men på min vegg henger barna mine.

Skrevet

Ja, faktisk. Har en i familien som er fotograf så han tok en bildeserie av meg og meg og min samboer. Noen av dem er på veggen er hjemme.

Men var ikke i studio, var ute. Så fin atmosfære.

Skrevet

Det har jeg faktisk.  Det er mora mi som har malt et lite bilde av meg da jeg var to år.

Skrevet

Nei, malerier av meg eller mannen finnes ikke og vi har ingen bilder av oss selv på veggene. Har noen mindre bilder stående i bokhyllene da. :) 

snusmumeriken96
Skrevet

Stefaren min har en hel haug bilder av seg selv på soverommet hans. Av han selv som ung når han drev med bodyfitness 🙄🙄

Annonse

Skrevet

Jeg har ingen foto på veggene mine. Jeg har noen Gustav Dore bilder. De er dystre, men fantastisk vakre.

Anonymkode: 176f0...fef

Skrevet

Nei. Det nærmeste jeg kommer er et bryllupsbilde av meg og mannen tatt hos fotograf, som hang på veggen noen år. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...