Gå til innhold

Hvor mye penger for sex, jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest soulman

Som mann har jeg et spørsmål:

Temaet er blitt film også, for en del år siden.

Har dere noengang spurt dere om hvor stor "limit'n" er? La oss si at dere ble bydd 1 million kroner for en natt med en mann, og bare ta pengene, og være ferdig med saken. Ikke forutsett at det er en ekkel, skitten mann, men bare en ganske alminnelig OK mann.

Hvor høyt ligger eventuelt beløpet deres, jenter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48848-hvor-mye-penger-for-sex-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• conan

11

• nanna

7

• Wulfi

6

• mrxx

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Basseluska

For å ligge med en fremmed mann, skulle jeg krevd så mye penger at jeg slapp å bekymre meg for økonomien resten av livet. Da holder det ikke med en million.

Snakker vi - tja - 30 millioner, så skulle jeg vurdert det. Men mannen min måtte vært enig! Hadde jeg mistet mannen min pga. dette, hadde jeg ikke gjort det.

Tenker også på at jeg mest sannsynlig hadde blitt fast kunde hos en psykolog etter å ha vært så intim med en fremmed. *grøsser* Og da kommer 30 mill. godt med. IKKE billig med psykolog i våre dager!

Annonse

For å ligge med en fremmed mann, skulle jeg krevd så mye penger at jeg slapp å bekymre meg for økonomien resten av livet. Da holder det ikke med en million.

Snakker vi - tja - 30 millioner, så skulle jeg vurdert det. Men mannen min måtte vært enig! Hadde jeg mistet mannen min pga. dette, hadde jeg ikke gjort det.

Tenker også på at jeg mest sannsynlig hadde blitt fast kunde hos en psykolog etter å ha vært så intim med en fremmed. *grøsser* Og da kommer 30 mill. godt med. IKKE billig med psykolog i våre dager!

Et slikt spørsmål måtte jo medføre en del uærlige svar, Basseluska's var det første...

Kan du begrunne hvorfor du mener svaret mitt var uærlig?

Det er ganske vanskelig å begrunne noe som bygger på ren intuisjon. Jeg kjenner selvfølgelig ikke deg som person, ei heller din mann, eller din økonomiske situasjon.

Men at du har en grense som ligger ganske mye lavere enn 30 mill, er jeg rimelig sikker på. Jeg tror til og med din mann, har en lavere grense.

Det å gi et "abstrakt" svar, basert på den moral man ØNSKER å ha, er noe annet enn om man helt konkret står overfor et valg.

Annonse

Gjest Basseluska

Det er ganske vanskelig å begrunne noe som bygger på ren intuisjon. Jeg kjenner selvfølgelig ikke deg som person, ei heller din mann, eller din økonomiske situasjon.

Men at du har en grense som ligger ganske mye lavere enn 30 mill, er jeg rimelig sikker på. Jeg tror til og med din mann, har en lavere grense.

Det å gi et "abstrakt" svar, basert på den moral man ØNSKER å ha, er noe annet enn om man helt konkret står overfor et valg.

Du har rett, du kjenner ikke meg. Derfor kan du heller ikke si at jeg svarer uærlig her.

Jeg anser det å knulle en ukjent mann som så guffent at jeg skulle hatt så det monnet for det. En million i en slik sammenheng er ingenting. Den "ulempen" jeg mener det måtte være å gå til sengs med "hvemsomhelst", mener jeg skulle betales godt!

Når jeg satt 30 mill som min pris, så kan det godt hende det er overdrevet. Jeg bare anså 30 mill som tilstrekkelig for å få et bekymringsløst liv med tanke på økonomi. Mulig det hadde holdt med 10 eller 20 også.

De fleste jenter gjør du gratis og one night stand er heller ikke så uvanlig. Ganske stor prosentdel er utro også.

Forskjellen er hvis det tilbys penger, da er dette plutselig ikke legetimt lenger. Da skal det pluteslig STORE beløp til.

Er det egentlig så stor forskjell eller er det, det??

Du har rett, du kjenner ikke meg. Derfor kan du heller ikke si at jeg svarer uærlig her.

Jeg anser det å knulle en ukjent mann som så guffent at jeg skulle hatt så det monnet for det. En million i en slik sammenheng er ingenting. Den "ulempen" jeg mener det måtte være å gå til sengs med "hvemsomhelst", mener jeg skulle betales godt!

Når jeg satt 30 mill som min pris, så kan det godt hende det er overdrevet. Jeg bare anså 30 mill som tilstrekkelig for å få et bekymringsløst liv med tanke på økonomi. Mulig det hadde holdt med 10 eller 20 også.

Seså- det nytter å prute, med andre ord.... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...