Gå til innhold

Hvor mye penger for sex, jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest pirrka

De fleste jenter gjør du gratis og one night stand er heller ikke så uvanlig. Ganske stor prosentdel er utro også.

Forskjellen er hvis det tilbys penger, da er dette plutselig ikke legetimt lenger. Da skal det pluteslig STORE beløp til.

Er det egentlig så stor forskjell eller er det, det??

Ja, det er pussig det der skiljet mellom frivillig sex og prostitusjon.

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• conan

11

• nanna

7

• Wulfi

6

• mrxx

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Basseluska

De fleste jenter gjør du gratis og one night stand er heller ikke så uvanlig. Ganske stor prosentdel er utro også.

Forskjellen er hvis det tilbys penger, da er dette plutselig ikke legetimt lenger. Da skal det pluteslig STORE beløp til.

Sant nok! Men en ting er jenter som ofte ligger med fremmede, one night stands o.l. En annen ting er jenter i faste parforhold som aldri har ligget med fremmede. Skal ikke de få lov å kreve svimlende summer for noe sånt? :o))

Annonse

Sant nok! Men en ting er jenter som ofte ligger med fremmede, one night stands o.l. En annen ting er jenter i faste parforhold som aldri har ligget med fremmede. Skal ikke de få lov å kreve svimlende summer for noe sånt? :o))

Selvsagt er det lov å ta svimlende summer, hvem ville ikke ha gjort det, hvis det var alternativet?

Skal vi se....*blar i regningsbunken......og tar en titt i klesskapet*....40 000? Eller var det for lite kanskje? Jeg synes egentlig at det var sabla mye. Jeg kjenner mange kvinnfolk som gjør det helt gratis. Ja, kanskje jeg til og med gjør det gratis sjøl....jeg mener, står det en kjekk mann foran meg og har lyst på meg (og jeg selvfølgelig har lyst på han), så greit for meg.

conan, hva feiler det deg? Er det lenge siden du har fått deg no eller har du rett og slett for mye penger?

Nei og nei, men siden damene allerede har åpnet for å gjøre det for penger, så har de jo også erkjent at de jobber med verdens eldste yrke. Det jeg driver med, er bare å diskutere prisen- sånn for moro skyld.... :-D

Gjest Basseluska

Selvsagt er det lov å ta svimlende summer, hvem ville ikke ha gjort det, hvis det var alternativet?

Jo, men poenget mitt er: ei jente som er "vant til" å ligge med mange fremmede, som blir tilbudt f. eks. 100 000,- for et knull, hadde kanskje sagt ja til det.

Men ei jente som ikke pleier å ligge med mange, ville kanskje ikke akseptert det tilbudet, hadde kanskje krevd 1, 5 eller 10 mill for det!

:o)

Annonse

Hvis fyren var ekkel og motbydelig tror jeg ikke jeg ville klart det uansett sum. Hvis han er sånn passelig tagbar kan jeg være ganske billig! ;-)

Men, kjære, vi ble jo enige om å prøve slike trekanter, firkanter og slikt. Dessuten så vet jo jeg alt om deg og snekkeren under trappen...

Sånn å forstå, elskede. Får jeg være med på moroa er selvfølgelig alt i orden. Men må vi virkelig betale for det? Jeg trodde faktisk et lite øyeblikk at det var vi som skulle få penger. Du vet, jeg ønsker meg så fryktelig en ny minkkåpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...