Gå til innhold

Hvor mye penger for sex, jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• conan

11

• nanna

7

• Wulfi

6

• mrxx

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Nei og nei, men siden damene allerede har åpnet for å gjøre det for penger, så har de jo også erkjent at de jobber med verdens eldste yrke. Det jeg driver med, er bare å diskutere prisen- sånn for moro skyld.... :-D

Døh - vi jobber vel ikke med det bare fordi vi diskuterer pris?

Annonse

Gjest retvizan

Tror du det gjør mindre vondt hvis han har noen til å "hoppe" på seg samtidig ??? *ler*

*HYYYL*

Nå er jeg skikkelig REDD! *hulk* Nærmer seg styggelig. Har lagt fram alle valiumene, cd-spilleren, men vet ikke hvilken cd jeg skal ta med. Janis Joplin synger fint og høyt, men så er det den derre Summertime, den blir for lav, og tenk om han gjør noe ekstra vondt og høyt akkurat når Summertime surrer? Og så har jeg noe kajun, men muligens det er for stressende og så VIL JEG IKKE!!!!

Annonse

Gjest Pricilla

Hadde mannen vært søkka rik ville jeg selvfølgelig å presse ut litt til penger, så jeg kunne kjøpt meg leilighet. men for en million med en natt med en ren og sykdomsfri, ordentlig mann - JA! (men ikke en gammal gris..)

Og han måtte brukt kondom, og ikke noe rupmesex, wetsex og sånne ting.. Men et normalt samleie så..

En mill er mye penger.. Så tror til og med typen min hadde akseptert det.

Gjest Claudius

Hadde mannen vært søkka rik ville jeg selvfølgelig å presse ut litt til penger, så jeg kunne kjøpt meg leilighet. men for en million med en natt med en ren og sykdomsfri, ordentlig mann - JA! (men ikke en gammal gris..)

Og han måtte brukt kondom, og ikke noe rupmesex, wetsex og sånne ting.. Men et normalt samleie så..

En mill er mye penger.. Så tror til og med typen min hadde akseptert det.

Man trenger vel ikke være så gammel for å være en gris? Jeg tror det er vel så mange griser i yngre årsklasser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...