stjernestøv Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er du redd i sosiale situasjoner? Anonymkode: e8794...48d Blir vel for mye inntrykk. Er vant til å sitte mye alene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 stjernestøv skrev (9 timer siden): Blir vel for mye inntrykk. Er vant til å sitte mye alene. Ja, en kan bli fort sliten av sosialt samvær når en er vant med å være mye alene. Har du gått en liten tur i dag? Anonymkode: e8794...48d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, en kan bli fort sliten av sosialt samvær når en er vant med å være mye alene. Har du gått en liten tur i dag? Anonymkode: e8794...48d Ja det er sant, det ble en veldig liten tur i dag. Er ikke i form. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 stjernestøv skrev (3 timer siden): Ja det er sant, det ble en veldig liten tur i dag. Er ikke i form. Men du gikk en liten tur likevel. Veldig bra! Anonymkode: e8794...48d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men du gikk en liten tur likevel. Veldig bra! Anonymkode: e8794...48d Jo takk. Ja ble nå en liten tur. 0 Siter
Adeie Skrevet 3. desember 2024 Skrevet 3. desember 2024 Nå er jeg robust, midt i det mørkeste mørke så vet jeg jo det blir bedre. Lært det med årene, at depresjonen aldri varer evig. Ja jeg sliter psykisk ofte. Men dwt går over. Slik som når jeg lever livet slik mitt liv må leved for å holde meg frisk, ja så føler jeg meg jo helt normal. Hatt 1 år uten noen form for psykdom ( foruten angst da). Så da har jeg vansklig for å se jeg noen gang har slitt psykisk. Glad i hjernen min som er så flink til å legge ting bak seg. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.