Gå til innhold

Hvor mye penger for sex, gutter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

13

• Amiga

10

• musikeren

5

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

KariV, da ! Kvinner behøver ikke betale for sex ...!

Ikke før de når en viss alder. Alderen da puppestellet må sveives opp med håndtak, og kalkunhaka blafrer om det blåser litt ute :-) !

Så spørsmålet ditt burde heller være, hvor mye penger ville dere tatt for å hoppe til køys med en pensjonist, for eksempel ? :-)

Annonse

For en million? Nei, aldri i verden, men muligens for 1,1...

Ærlig talt, sjøl om Hanna Kvanmo hadde spurt, så hadde hun fått dyden min for langt mindre enn det. Det er nettopp for en slik kommersiell mulighet jeg har spart svenndommen opp i såpass modne år som fram til nå...

Annonse

For en million skulle eg ha gått til sengs med "mye rart", men ikkje hvem som helst !

Eli Strand, Elin Tvedt eller Teri Hatcher *sikle* http://www.geocities.com/deianira2/teri/thbk07.jpg

De skulle eg ha gått til sengs med GRATIS, kunne til og med spandert ett glass vin eller to på de.

Veronica Orderud, Solfrid Rørlien Saue, Moskva Marit eller Anastasia (?), aldri verden !

Man har da karakter ! *S*

Mvh

For en million skulle eg ha gått til sengs med "mye rart", men ikkje hvem som helst !

Eli Strand, Elin Tvedt eller Teri Hatcher *sikle* http://www.geocities.com/deianira2/teri/thbk07.jpg

De skulle eg ha gått til sengs med GRATIS, kunne til og med spandert ett glass vin eller to på de.

Veronica Orderud, Solfrid Rørlien Saue, Moskva Marit eller Anastasia (?), aldri verden !

Man har da karakter ! *S*

Mvh

Ikke Anastacia? Hun kunne jo _jeg_ gått til sengs med ;0)

Man er jo ikke interessert i å selge seg billig, men samtidig må ikke prisen være så høy at markedet skremmes... :))

Kommer litt an på dama det...går ikke til sengs med hva som helst, selv ikke for penger! Men hvis dama var innenfor mine preferanser kunne jeg, helt ærlig, selge meg for ca 6000,- pr. natt! *s*

Ikke Anastacia? Hun kunne jo _jeg_ gått til sengs med ;0)

Ok, eg aksepterer selvfølgelig dine ønsker i så måte!

Men for min del så er ho ei som har _NULL_ sexappeal, enkelte av de som spiller på sex misslykkes i "mine øyne" og det blir bare dumt, patetisk og latterlig!

Men....ho der Shakira.......:-)

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...