Gå til innhold

Hvor mye penger for sex, gutter?

Anbefalte innlegg

Ok, eg aksepterer selvfølgelig dine ønsker i så måte!

Men for min del så er ho ei som har _NULL_ sexappeal, enkelte av de som spiller på sex misslykkes i "mine øyne" og det blir bare dumt, patetisk og latterlig!

Men....ho der Shakira.......:-)

Mvh

Shakira er helt klart tagbar. Nå hadde jeg heller tatt Nick Cave hvis jeg kunne velge på øverste hylle, men likevel :-)

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

13

• Amiga

10

• musikeren

5

• SierDuDet

2

Mest aktive i denne tråden

Shakira er helt klart tagbar. Nå hadde jeg heller tatt Nick Cave hvis jeg kunne velge på øverste hylle, men likevel :-)

Ok!. Skal vi nå sloss om Shakira da....hold deg til mannfolk du...det er nok av konkurenter som det er !

Ååååå...Eg har en surregjeng i etasjen under (5 stk) som tror de skal på nachspiel, åssen i svarte granskaune skal eg klare å overtale de til å gå hjem å legge seg ?

Ok!. Skal vi nå sloss om Shakira da....hold deg til mannfolk du...det er nok av konkurenter som det er !

Ååååå...Eg har en surregjeng i etasjen under (5 stk) som tror de skal på nachspiel, åssen i svarte granskaune skal eg klare å overtale de til å gå hjem å legge seg ?

Smugstill alle klokkene i huset tre timer fram, og si at du ikke har en dråpe alkohol i huset. Det burde funke :-)

Smugstill alle klokkene i huset tre timer fram, og si at du ikke har en dråpe alkohol i huset. Det burde funke :-)

Eg blei litt "tatt på senga" så eg rakk ikkje stille klokkene,men eg har fora de med vatn og kaffe...så time will show!?

Akkurat nå sitter de og skravler etter musikken fra "Buena Vista Social

club" !

*gjesp* :-)

Jeg er ei jente, men svarer likevel.

Jeg tror gutter svarer langt ærligere på dette enn jenter. Selv hadde jeg gått til sengs med en gutt/mann for 0 til noen hundre tusen alt etter hvem det var og situasjonen. Hadde det vært en jeg ville ha så hadde jeg sikkert vært villig til å betale for det også. Har aldri skjørnt helt at det er så forfææææææærdelig at noen velger å betale for sex sånn helt generellt sett. Ser bort fra tvangssituasoner med en svak part. En tidligere kjærste tilbød meg en tid penger for sex og det var en opphissende opplevelse å være 'hore' som noen var villig til å betale for. I den andre enden av skalaen så ville det nok krevd nokså mange hundre tusen dersom typen var 'fæl' og jeg var gift. Da måtte jo også mannen min selvsagt gått med på dette. Uansett: Jeg tror alle har sin pris, det kommer bare an på hvor høy den er. Hvem hadde ikke gått til sengs med en grei partner for 100 millioner ? De uærlige svarer nei.

Annonse

Gjest lurer masse

Hei geir! Æ bare må spørre om kæm du e.. du minne mæ så sinsykt om en æ kjenne... Kor du e fra?? Ps: like humorn din.. :)

Hei geir! Æ bare må spørre om kæm du e.. du minne mæ så sinsykt om en æ kjenne... Kor du e fra?? Ps: like humorn din.. :)

Tvilsomt om du kjenner meg, eg kjenner ihvertfall ikkje så mange med din "dialekt" !

http://www.doktoronline.no/homepage/geir/

"Ps: like humorn din.. :)"

Takk ! *s*

Mvh

For en million skulle eg ha gått til sengs med "mye rart", men ikkje hvem som helst !

Eli Strand, Elin Tvedt eller Teri Hatcher *sikle* http://www.geocities.com/deianira2/teri/thbk07.jpg

De skulle eg ha gått til sengs med GRATIS, kunne til og med spandert ett glass vin eller to på de.

Veronica Orderud, Solfrid Rørlien Saue, Moskva Marit eller Anastasia (?), aldri verden !

Man har da karakter ! *S*

Mvh

*Pføy* så dårlig smak du har!

Annonse

Kem snakker om pupper her ?

Har du hørt om INDRE KVALITETER ?

*rister oppgitt på hodet over kvinnfolk som bare tenker på èn ting*

Mvh

Hvilke indre kvaliteter har de du ramsa opp da? Fortell! *gleder seg til svar* :-D

Dessuten tenker jeg ikke på pupper i det hele tatt, bare nevnte det..........*S*

For det første du _har_ (sannsynligvis) innovertiss !

Anastasia er _ikkje_ tagbar i fylla en gang !

Alt for høg Bonnie Tyler faktor !!!!!!

*Get It ?*

:-)

Assa - jeg er med på at Bonnie Tyler ikke er noe særlig - men at du kan finne likhetstrekk mellom Anastacia og henne? Hmm...

Jeg har jo innovertiss, da - men det er liksom et uttrykk, da vettu... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...