Gå til innhold

Hvor mye penger for sex, gutter?

Anbefalte innlegg

Assa - jeg er med på at Bonnie Tyler ikke er noe særlig - men at du kan finne likhetstrekk mellom Anastacia og henne? Hmm...

Jeg har jo innovertiss, da - men det er liksom et uttrykk, da vettu... ;-)

Det må jo være noe galt med Anastasia, når til og med eg får innovertiss av ho ! :)

Tror ho der blir ei gammal sur kjerring eg, med 5 kilo brunkrem i trynet mm.

Ho der hadde aldri kommet nedi buksa på meg, i hvertfall !

Hilsen "den standhaftige tinnsoldat" aka..

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

13

• Amiga

10

• musikeren

5

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Indre kvaliteter? Elin Tvedt? *rulle rundt på gulvet i latterkrampe*

Jaja..Indre og indre Fru Blom, alt er jo relativt! :)

Men en nydelig ansiktsprofil (litt Indiansk), varme/store glødende øyne, silkehår, grasiøse bevegelser, behagelig stemme, flott dialekt, perfekt rompe og deilige pupper ! *s*

Trenger du flere detaljer ?

Hold kjeft !, Amiga ! :)

Mvh

Men en nydelig ansiktsprofil (litt Indiansk), varme/store glødende øyne, silkehår, grasiøse bevegelser, behagelig stemme, flott dialekt, perfekt rompe og deilige pupper ! *s*

Mvh

Hehehe! Der kan du se.

Annonse

Annonse

Mvh

Indre kvaliteter Geir! Venter.........*hehe*

Ikke vaske hus nei, ungene er badet og nå spiser de! Venter på de indre kvalitetene jeg............ :-Þ

Ok! Amiga, eg slipper vel ikkje unna !

Elin Tvedt`s Indre Kvaliteter har eg beskrevet i ett innlegg til nanna under her.

Eli Strand er bare sååååå sjarmerende, koselig stemme, funklende glade øyne, store smilehull og bøttevis av naturlig utstråling.

Teri Hatcher har jo vist sine Indre Kvaliteter, ved moderlig omsorg for Supermann i episode etter episode i serien Lois & Clark.

PS! Husk øynene er sjelens speil (uff..det der så ikkje bra ut), det er de to små runde _over_ de to store runde ! :-)

Se sjøl:

http://www.geocities.com/benmatt.geo/teri/teri001.jpg

http://www.geocities.com/benmatt.geo/teri/teri012.jpg

Desverre så kom ikkje øynene så godt frem på det siste bildet ! :-)

Mvh

Jeg er ei jente, men svarer likevel.

Jeg tror gutter svarer langt ærligere på dette enn jenter. Selv hadde jeg gått til sengs med en gutt/mann for 0 til noen hundre tusen alt etter hvem det var og situasjonen. Hadde det vært en jeg ville ha så hadde jeg sikkert vært villig til å betale for det også. Har aldri skjørnt helt at det er så forfææææææærdelig at noen velger å betale for sex sånn helt generellt sett. Ser bort fra tvangssituasoner med en svak part. En tidligere kjærste tilbød meg en tid penger for sex og det var en opphissende opplevelse å være 'hore' som noen var villig til å betale for. I den andre enden av skalaen så ville det nok krevd nokså mange hundre tusen dersom typen var 'fæl' og jeg var gift. Da måtte jo også mannen min selvsagt gått med på dette. Uansett: Jeg tror alle har sin pris, det kommer bare an på hvor høy den er. Hvem hadde ikke gått til sengs med en grei partner for 100 millioner ? De uærlige svarer nei.

Hei,

En ting er fantasi, men realitetene er ofte ikke så morsomme.

Her noe "lokal-nytt" for deg:

http://aftenbladet.no/nyheter/lokalt/article.jhtml?articleID=123326

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...