Gjest Katheinka Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 ...så kjekt at det er så mange som vil være med! Etter en kjapp opptelling er vi foreløpig seks stykker - delfi, yogi, sats, fru, ylvi og meg - og enda kan det hende at flere henger seg på. Synes vertshuset mat og vin høres bra ut, foreslår at vi bestiller bord en gang uti neste uke (det kan evt. godt jeg gjøre, til sånn cirka 19 eller 19.30, for eksempel), når vi vet mer om hvor mange vi blir. Blir spennende å se om det dukker opp noen kjente fjes, har bare vært på ett møte i FUB-regi. Det var i fjor før jul, og der var yogi og sats også. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48882-stavangertreff-30-april/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sats Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 Hei og hoppsann! Jada, det går sikkert greit med 19 eller 19.30 den 30. april. Deilig med fri dagen etter.... Har du begynt å spraye når forresten, Kaetheinka. Jeg går jo og venter på den f...... mensen som skulle vært her for to dager siden. Er litt utålmodig (hvilken bombe) på å kjøre i gang igjen. Vi snakkes iallefall om halvannen uke, da. Face to face denne gang. Fint hvis du tar på deg ansvaret og bestiller. Mange hilsener fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48882-stavangertreff-30-april/#findComment-189015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katheinka Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Hei og hoppsann! Jada, det går sikkert greit med 19 eller 19.30 den 30. april. Deilig med fri dagen etter.... Har du begynt å spraye når forresten, Kaetheinka. Jeg går jo og venter på den f...... mensen som skulle vært her for to dager siden. Er litt utålmodig (hvilken bombe) på å kjøre i gang igjen. Vi snakkes iallefall om halvannen uke, da. Face to face denne gang. Fint hvis du tar på deg ansvaret og bestiller. Mange hilsener fra Hei på deg, er ikke på sprayer'n ennå, men det nærmer seg! 28. april braker det løs, det er sånn cirka om en drøy uke. Det betyr vel at jeg skal være deppa og vrang i hele halve mai (hvis jeg reagerer som sist) - bra det er mange fridager :-) Mensen har det med å komme når det passer den - enten kommer den brått på når den over hodet ikke skal komme, eller så kommer den ikke når den absolutt skal. Hekkan, så lyrisk. Håper det ikke blir for lenge å vente!! Ellers hadde jeg medisinopptelling i går, etter å ha niregnet på beholdning fra forrige forsøk, har jeg kommet til at jeg bare trenger en 300 ie med Puregon denne gangen (forhåpentligvis) - det er visst jeg piner ut de siste 137 ie-ene fra dingsen. Trolig slipper jeg unne med utgifter på under 4000 kroner. Egentlig veeeldig mye penger for noen skarve hormoner, men likevel bedre enn fryktet! Klem, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48882-stavangertreff-30-april/#findComment-189483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.