Gå til innhold

Stavangertreff 30. april

Anbefalte innlegg

Gjest Katheinka

...så kjekt at det er så mange som vil være med! Etter en kjapp opptelling er vi foreløpig seks stykker - delfi, yogi, sats, fru, ylvi og meg - og enda kan det hende at flere henger seg på.

Synes vertshuset mat og vin høres bra ut, foreslår at vi bestiller bord en gang uti neste uke (det kan evt. godt jeg gjøre, til sånn cirka 19 eller 19.30, for eksempel), når vi vet mer om hvor mange vi blir.

Blir spennende å se om det dukker opp noen kjente fjes, har bare vært på ett møte i FUB-regi. Det var i fjor før jul, og der var yogi og sats også.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48882-stavangertreff-30-april/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hoppsann!

Jada, det går sikkert greit med 19 eller 19.30 den 30. april. Deilig med fri dagen etter.... Har du begynt å spraye når forresten, Kaetheinka. Jeg går jo og venter på den f...... mensen som skulle vært her for to dager siden. Er litt utålmodig (hvilken bombe) på å kjøre i gang igjen.

Vi snakkes iallefall om halvannen uke, da. Face to face denne gang. Fint hvis du tar på deg ansvaret og bestiller.

Mange hilsener fra

Gjest Katheinka

Hei og hoppsann!

Jada, det går sikkert greit med 19 eller 19.30 den 30. april. Deilig med fri dagen etter.... Har du begynt å spraye når forresten, Kaetheinka. Jeg går jo og venter på den f...... mensen som skulle vært her for to dager siden. Er litt utålmodig (hvilken bombe) på å kjøre i gang igjen.

Vi snakkes iallefall om halvannen uke, da. Face to face denne gang. Fint hvis du tar på deg ansvaret og bestiller.

Mange hilsener fra

Hei på deg,

er ikke på sprayer'n ennå, men det nærmer seg! 28. april braker det løs, det er sånn cirka om en drøy uke. Det betyr vel at jeg skal være deppa og vrang i hele halve mai (hvis jeg reagerer som sist) - bra det er mange fridager :-)

Mensen har det med å komme når det passer den - enten kommer den brått på når den over hodet ikke skal komme, eller så kommer den ikke når den absolutt skal. Hekkan, så lyrisk. Håper det ikke blir for lenge å vente!!

Ellers hadde jeg medisinopptelling i går, etter å ha niregnet på beholdning fra forrige forsøk, har jeg kommet til at jeg bare trenger en 300 ie med Puregon denne gangen (forhåpentligvis) - det er visst jeg piner ut de siste 137 ie-ene fra dingsen. Trolig slipper jeg unne med utgifter på under 4000 kroner. Egentlig veeeldig mye penger for noen skarve hormoner, men likevel bedre enn fryktet!

Klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...