Gå til innhold

Hvordan er det å elske på stranden?

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Kjæresten og jeg skal til sydligere strøk. Han har lenge pratet om å elske på stranden. Det tenner meg. Både fordi det *kunne jo være* det kom noen forbi , men også fordi det er romantisk.

Men kanskje jeg overdriver det litt i mitt hode?

Hvordan er det egentlig?

Fortsetter under...

Annonse

Gjest lillevagina

Har du hørt om håndklær? Vi tar da våre forhånds-regler.

Jeg sa PÅ stranden, ikke I stranden eller strandkanten.

:-)

Du må ligge som ei saltstøtte hvis du ikke skal få noe sand på håndkleet. nolte har rett, sand i fitta er ikke morsomt. Men du kan jo stå på alle fire så unngår du det problemet.

Du må ligge som ei saltstøtte hvis du ikke skal få noe sand på håndkleet. nolte har rett, sand i fitta er ikke morsomt. Men du kan jo stå på alle fire så unngår du det problemet.

Det er enda bedre å sitte oppå han, da er det heller ikke så åpenlyst hva man driver med hvis noen rusler forbi.

Skjørt eller kjole med mye vidde nede anbefales :-)

Gjest lillevagina

Det er enda bedre å sitte oppå han, da er det heller ikke så åpenlyst hva man driver med hvis noen rusler forbi.

Skjørt eller kjole med mye vidde nede anbefales :-)

Trange korte skjørt er nå egentlig min stil da, men jeg tror jaggu jeg skal anskaffe meg en "pule på stranda-kjole" ;-)

Annonse

Det er skikkelig overvurdert.

Du får sand på de mest utenkelige steder, risikerer å rulle lidenskapsfylt rundt på sneiper, korker og kattebæsj, og sjansen er stor for at dere blir ferska (men for noen er jo det seffern en bonus).

Så med mindre du alltid har drømt om en skjede-peeling, bør du la det bli med drømmen - den er mye heftigere enn virkeligheten,

Jeg har bodd på ei strand, og man kan sånn sett foreta seg det meste der. Laken er bedre enn håndkle (større), og husk at alt man legger rett i sanden = borte. Altså nøkler, lighter, kondom (jada uinnpakket, ellers er det like greit den blir borte) osv.

Velg ei strand som ser ren ut om ettermiddagen (mens sola skinner og du fremdeles er edru). Og hvis det kommer noen politifolk og tauer dere inn for uanstendig oppførsel på offentlig sted, jaja, så husk på Ingvar Ambjørnsen og Lille epleblomst.

God fornøyelse!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...