Gå til innhold

Hvordan dempe adrenalinaktivering?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 11.32):

Jeg har gått på medisiner enn stund uten noen effekt, og føler nedfor og fortvilet. 

Anonymkode: cf43d...c06

Hvordan sliter du/ merker denne aktiveringen? Hva slags medisin får man for det?

Anonymkode: dcbe5...8b6

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan sliter du/ merker denne aktiveringen? Hva slags medisin får man for det?

Jeg går på ad. Det funker ikke for det. Det finnes ingen pille for stressmobilisering. Du må kutte ut koffein og nikotin - jeg får det ikke til så det er nok grunnen til at jeg ikke roer meg.

Har du det også slik at alle liksom ser deg når du går forbi? At folk kikker stygt på deg eller ler merkelig ? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg går på ad. Det funker ikke for det. Det finnes ingen pille for stressmobilisering. Du må kutte ut koffein og nikotin - jeg får det ikke til så det er nok grunnen til at jeg ikke roer meg.

Har du det også slik at alle liksom ser deg når du går forbi? At folk kikker stygt på deg eller ler merkelig ? 

Nei sånn har jeg det ikke

Annonse

frosken skrev (13 minutter siden):

Har du prøvd isbading i kombinasjon med badstu?

Om man opplever angst eller angst-symptomer så er isbading og badstu kanskje ikke å anbefale. Da er det lavpuls aktiviteter som anbefales. Ved depresjon så fungerer det du nevner gull. 

Trinity80 skrev (40 minutter siden):

Om man opplever angst eller angst-symptomer så er isbading og badstu kanskje ikke å anbefale. Da er det lavpuls aktiviteter som anbefales. Ved depresjon så fungerer det du nevner gull. 

Jeg tenker at dersom man har prøvd mye uten effekt, så kan isbading være verdt et forsøk. Men forslaget mott var mest rettet mot spørsmålet i overskriften. En helt annen sak er at isbading kanskje oppleves uoverkommelig for mange. 

AnonymBruker
Trinity80 skrev (51 minutter siden):

Det er mange som anbefaler kuldeeksponerig for adrenalin stress og for å roe nervesystemet og aktivere vagusnerven 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da er du IKKE fullav adrenalin. Folk ser på meg som en trussel. 

Ææææ. Ingen ser på andre de møter ute som en trussel. Ja hvis du ikke truer.

Anonymkode: bc3f1...698

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Høres nok mer ut som paranoia enn noe annet. Folk kikker ikke stygt på deg eller ler av deg. Folk har mer enn nok med seg selv og bryr seg svært lite om folk som passerer dem på gaten. Så spesiell er du ikke at folk gidder drive på slikt.

Anonymkode: a3c4c...483

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Høres nok mer ut som paranoia enn noe annet. Folk kikker ikke stygt på deg eller ler av deg. Folk har mer enn nok med seg selv og bryr seg svært lite om folk som passerer dem på gaten. Så spesiell er du ikke at folk gidder drive på slikt.

Nei, det er instinktivt. Folk ser en annen trussel (meg) og glefser etter meg. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette har hun snakket om lenge her inne og det nytter ikke hva vi sier, hun er overbevist om dette, selv om det med 99% sikkerhet kun skjer inne i hennes eget hode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...