Gå til innhold

Er mental helse chatten nede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snusmumeriken96
  AnonymBruker skrev (På 24.12.2024 den 20.27):

Er mental helse chatten nede?
Chatten blir lukket hele tiden. Er nr. 1 i køen hver gang så er kanskje tegn nok pånat den ikke virker. 

Anonymkode: ed6ed...f4d

Ekspander  

Det er jul

AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 1.20):

Hvem er det som svarer på disse chattene? 

Anonymkode: 94aec...b17

Ekspander  

I prinsippet kan hvem som heldt jobbe som frivillig slike steder. De er forhåpentligvis litt selektive med hvem som får ha dette arbeidet. Likevel er det neppe fagfolk man møter. 

Annonse

FjellOgDalar skrev (På 25.12.2024 den 9.17):

I prinsippet kan hvem som heldt jobbe som frivillig slike steder. De er forhåpentligvis litt selektive med hvem som får ha dette arbeidet. Likevel er det neppe fagfolk man møter. 

Ekspander  

Syns kirkens sos er bedre enn mental helse. Hvertfall telefonen

Anonymkode: 61cf0...934

Snakket med en mann på mental helse sin hjelpetelefon og han sa bare "åja, hm, hmmmmmm, ååååå" han sa vel kun 2 faktiske setninger på de maks 3 minuttene jeg gadd å snakke med han før jeg bare la på uten noe hade. 

Anonymkode: c08e6...3a6

stjernestøv skrev (På 25.12.2024 den 14.30):

jeg traff på noen på mental helse som ikke visste var risperdal var, sikkert en ung jente. 

Ekspander  

Man kan vel ikke forvente at menneskene som jobber i hjelpetelefon har kunnskap om medikamenter?

Anonymkode: 233bd...539

Annonse

stjernestøv skrev (På 25.12.2024 den 14.33):

Trodde de måtte ha litt peiling jeg da. 

Ekspander  

Mange har kanskje det, mens andre vet mindre. Var det viktig for deg at hun hadde kunnskap om Risperdal?

AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 14.38):

Mange har kanskje det, mens andre vet mindre. Var det viktig for deg at hun hadde kunnskap om Risperdal?

Ekspander  

Ja det var det, avsluttet da jeg skjønte det var en ung jente. 

stjernestøv skrev (På 25.12.2024 den 14.30):

jeg traff på noen på mental helse som ikke visste var risperdal var, sikkert en ung jente. 

Ekspander  

Det er et spørsmål for helsevesenet og ikke en frivillig hjelpetelefon. Har du spørsmål om medisiner må du kontakte lege.  Hjelpetelefonen handler om å være medmenneske og ikke fagperson.

Anonymkode: bcc61...d9f

AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 14.49):

Det er et spørsmål for helsevesenet og ikke en frivillig hjelpetelefon. Har du spørsmål om medisiner må du kontakte lege.  Hjelpetelefonen handler om å være medmenneske og ikke fagperson.

Anonymkode: bcc61...d9f

Ekspander  

Ok. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...