Gå til innhold

Hvor mye penger skal til for at du skal la en annen ligge med din kone?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe kone.

Hvis jeg hadde hatt kone så hadde nok prisen vært veldig avhengig av kona. Med feil kone hadde ratt fyren fått penger av meg for å gi henne det jeg ikke ville gi henne.

Med rett kone hadde ingen pris vært høy nok.

Annonse

Gjest volley-man

Det er visst en del ting du ikke har fått med deg.... Det er faktisk veldig opphissende, som en lek mellom et par som er trygge på hverandre, og ha med en mann nr 2 som tar henne, og mannen hennes ser på, men at denne mannen nr 2 da er en form for "statist", i parets egen lek. See?

Derfor er det helt GRATIS.... *LOL*

Gjest Not for sale

Jeg skulle gladelig gjort det helt gratis, om jeg bare fikk se på en god stund - og så delta! Eneste betingelse var at dette var en sympatisk fyr som kunne knulle.

Dere er syke i hodet. Hvis dere deler dama med en annen så er dere ikke glad i dama deres. Hvis jeg f.eks. hadde hatt en Merce til f.eks. 500.000,- så hadde jeg ikke lånt den ut til en dust. Hadde Merca kostet enda mere så hadde jeg ihvertfall ikke lånt den ut. Er Merca mere verdt enn dama di? Jeg bare spør!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...