GĂ„ til innhold

đŸ’« Ønsker et Godt Nytt År for alle i 2025 đŸ’«

Anbefalte innlegg

Det blir en annerledes nyttÄrskveld for meg og mine i Är pga en trist hendelse i familien. Men det var ikke uventet, sÄ det gÄr bra - vi gjÞr det beste utav det og stÄr samlet. 

Har du noen nyttÄrsforsett?

Jeg har ett nyttÄrsforsett for meg selv for neste Är, og det er Ä ikke tillate meg selv Ä bade i fÞlelser slik jeg av og til gjÞr, fordi jeg pÄ den mÄten drar meg selv ned i et virvar av fÞlelser, indre uro og smerte som er vanskelig Ä komme utav. Og jeg Þnsker ikke lenger Ä vÊre avhengig av andres bekreftelser for Ä komme ut av det eller for Ä ha det bra. 

Jeg skal mao ta kontroll over fÞlelsene - ikke omvendt. Jeg har innsett at jeg ikke kommer videre i prosessen uten Ä ta den jobben, og det er ingen andre som kan ta den jobben for meg. 

Jeg Ăžnsker det beste for alle her inne i det nye Ă„ret - og takk til alle som har hjulpet og stĂžttet i 2024 đŸ’žđŸ’«

Endret av Emoji
  • Emoji endret tittelen til đŸ’« Ønsker et Godt Nytt År for alle i 2025 đŸ’«

Fortsetter under...

Leit Ă„ miste noen, som er det jeg tolker har skjedd. ❀ 

HÞres ut som er bra forsett. Bare ikke gÄ i motsatt ende da. At alt av fÞlelser stenges av. 

Til neste Är hÄper jeg pÄ Ä bli riktig medisinert, jeg skal vÊre rusfri og vÊre mer med mine barn. Og kanskje jobb ogsÄ. FÄr se hva jeg fÄr til pÄ et Är. 

❀

SĂ„ flink du er som har kommet til det. Tror du klarer dette fint. Det er noe med det at nĂ„r man har bestemt seg, sĂ„ kan ting bli lettere. Men litt fram og tilbake kan det nok bli, men hovedsaken er at det gĂ„r framover ❀

Eneste nyttĂ„rsforsett jeg har satt meg er som vanlig vektnedgang 😅

Ønsker det beste for deg og familien din for det nye Ă„ret, og masse lykke til med det du har satt deg fore ❀ KlemÂ đŸ„°

Og godt nytt Ă„r til alle! ✹

Endret av Vendi

Annonse

Det er en klisje, men jeg skal kvitte meg med noen kilo. Ellers er jeg ikke sÄ veldig pÄ dette med nyttÄrsforsetter egentlig. Jeg skal fortsette og studere, la frÞken flink pike fÄ seile sin egen sjÞ og vÊre fornÞyd med at jeg prÞver. 

Sender deres alle mine beste Þnsker for det nye Äret :) 

Annonse

Tusen takk for responsen, den betyr mye for meg 😀

Det stemmer det du sa, glitter - vi mistet vÄrt nÊre familiemedlem i gÄr. Hn var bare fÄ timer unna Ä fÄ bli med over til det nye Äret. Det var/er trist - og vondt. Men hn rakk heldigvis Ä bli besteforelder for sitt andre barn, og det var det ingen som trodde. 

Idag begynner slanking ogsÄ hos meg, men det er ikke noe nyttÄrsforsett, det er en avtale jeg har med meg selv og med legen min. 

Jeg þnsker alle her inne en fin dag 😀

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...