Nicklusheletida Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Har bestilt meg tur gjennom xpedia. Jeg reiser med Norwegian ene veien og SAS andre veien. På hjemveien fikk jeg enkelt lagt til bagasje med SAS. Men muligheten for å legge til bagasje med Norwgian var låst. Det var ikke mulig på nettsiden. Det står bare at du enkelt kan legge til bagasje i ettertid. Men nei ! Jeg går så inn på Norwegian sine sider. Der står det at man må kontakte reisebyrået hvis man vil legge til bagasje. Så jeg ringer xpedia. Etter mye tasting og trykking får jeg endelig snakke med et menneske. Men nei, de kunne ikke legge til bagasje. Jeg må kontakte Norwegian. Jeg ringer Norwegian. Du er nr 24 i køen. Ja fint, det har jeg jo tid til midt i arbeidstiden 😞 Jeg venter. Til slutt får jeg endelig snakke med et menneske. - Nei, vi kan ikke legge til bagasje. Du må ringe reiseselskapet. - Men det har jeg gjort og de sier at det er dere som skal gjøre det. Nei, du må ringe reiseselskapet på nytt. - Javel ! Jeg ringer Xpedia på nytt og forklarer hva jeg har fått beskjed om, så nå for dere bare legge til den bagasjen. Det kan da umulig være så vanskelig. - Vent jeg skal snakke med min overordnede. Jeg venter, venter og venter. - Du må ringe tilbake til Norwegian. Det er de som skal gjøre det. Ja, da var jeg like langt. 1,5 time av dagen gikk på dette og jeg kom ikke videre 😡 Heretter skal jeg bare reise på hytta ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489556-det-skal-ikke-v%C3%A6re-enkelt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
adhoc Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Har stått oppi det samme surret både med Expedia og Gotogate. Reiser en del i jobb og har gått over til kun å bestille direkte fra flyselskapene 🙄 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489556-det-skal-ikke-v%C3%A6re-enkelt/#findComment-4346892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Kundeservice på Norwegian er ekstremt dårlig. Det kan være lurt å trykke for å få en engelsktalende person i den andre enden. Det tar som regel mye kortere tid. Prøv det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489556-det-skal-ikke-v%C3%A6re-enkelt/#findComment-4346897 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Skjønner frustrasjonen godt, det er typisk at ingen har ansvaret. Vi skulle ta bilferga t/r til København en sommer, ganske tidlig i ferieperioden. Hadde bestilt ny bil, men fått beskjed om at den ville komme senere på sommeren. Så jeg meldte inn den "gamle" bilen ved bestilling, det var jo den vi skulle ha med oss. Men så viste det seg at bilen kom før ferien allikevel, slik at byttet ville skje noen dager før avreise. Da jeg hadde fått tak i det nye bilnummeret, viste det seg at dette var omtrent den eneste forandringen det ikke var mulig å gjøre i bestillingssystemet. Jeg kunne legge til og trekke fra både personer, lugarer og tillegg (som måltider), men ikke forandre bilnummer. Det er visst helt utenkelig at en ferie med bil kan gå som planlagt, men med en annen bil enn antatt ved bestilling (som gjerne skjer måneder i forveien når det er høysesong). Det er ingen fest å ringe DFDS om sommeren, men kundebehandleren ga meg rett i at dette var noe jeg ikke kunne gjøre selv. Begrepet "bytte bil" virket helt fremmed for ham - jeg har inntrykk av at det er noe folk gjør innimellom, men greit nok. Han hadde i hvert fall lov til å redigere bilnummeret... God tur! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489556-det-skal-ikke-v%C3%A6re-enkelt/#findComment-4346904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Bestiller bare direkte fra flyselskap, og da er det SAS som er førstevalget. Orker ikke sånn mas. Dessuten så er det mulig å faktisk få hjelp ved kansellering av flight, vær-omstendigheter, bagasje-skade osv. ellers legger de bare skylden på hverandre - reiseoperatør og flyselskap. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489556-det-skal-ikke-v%C3%A6re-enkelt/#findComment-4346920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Trinity80 skrev (29 minutter siden): Bestiller bare direkte fra flyselskap, og da er det SAS som er førstevalget. Orker ikke sånn mas. Dessuten så er det mulig å faktisk få hjelp ved kansellering av flight, vær-omstendigheter, bagasje-skade osv. ellers legger de bare skylden på hverandre - reiseoperatør og flyselskap. Jeg visste ikke noe om dette. Jeg har ikke reist så mye i det siste pga problemer jeg har lest om i media de siste årene. Mistet lysten. Men nå skulle jeg på venninnetur og tok på meg ansvaret for å ordne. Det angrer jeg på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489556-det-skal-ikke-v%C3%A6re-enkelt/#findComment-4346927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trinity80 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Nicklusheletida skrev (2 minutter siden): Jeg visste ikke noe om dette. Jeg har ikke reist så mye i det siste pga problemer jeg har lest om i media de siste årene. Mistet lysten. Men nå skulle jeg på venninnetur og tok på meg ansvaret for å ordne. Det angrer jeg på. Ikke gi deg @Nicklusheletida På engelsk så sier man ‘When you know better, you do better’ Neste gang du skal på tur så gjør du det bare annerledes. Bagasje kan man også legge til på flyplass, så er ingen krise☺️ Nyt denne turen og alle de kommende turene! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489556-det-skal-ikke-v%C3%A6re-enkelt/#findComment-4346929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 13 minutter siden Forfatter Del Skrevet 13 minutter siden Trinity80 skrev (1 time siden): Ikke gi deg @Nicklusheletida På engelsk så sier man ‘When you know better, you do better’ Neste gang du skal på tur så gjør du det bare annerledes. Bagasje kan man også legge til på flyplass, så er ingen krise☺️ Nyt denne turen og alle de kommende turene! Jeg vet. Vi kan sjekke inn på flyplassen. Bare så forbanna over at de tvinger folk til det iom at det er dobbel pris. Jeg blir litt vanskelig når de gjør det på denne måten. Det bør ikke godtas, men har ikke noe valg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/489556-det-skal-ikke-v%C3%A6re-enkelt/#findComment-4346957 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.