Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Angstlei skrev (På 27.1.2025 den 15.00):

Tok før sengetid i går og sov ikke noe særlig. Er også helt utmattet i dag. 
Et så fortvilet. Hadde det ikke bra før og jeg vil så inderlig klare dette. Hvor lange er det vanlig at søvnløshet og utmattelse varer?

Har du prøvd Imovane? Jeg, og flere jeg kjenner sover veldig godt på de. Ikke av og på søvn, men sover godt hele natten og ingen hangover dagen etter heller. 🙂

Anonymkode: 149e6...988

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du prøvd Imovane? Jeg, og flere jeg kjenner sover veldig godt på de. Ikke av og på søvn, men sover godt hele natten og ingen hangover dagen etter heller. 🙂

Anonymkode: 149e6...988

Ja, bruker Imovane og Atarax

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville tenkt jeg måtte opp i 225mg før virkning. Da har du en tidsramme å se til.

Anonymkode: f82a5...5cb

Får håpe det virker før det. Må finne balansen med å trappe opp raskere, men ikke så raskt at jeg ikke holder ut bivirkingene.
Vil man ikke merke mindre til økninger i dose etterhvert?

Noen som har hatt virkning på lavere doser?

Endret av Angstlei

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...