Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
Skrevet
Adeie skrev (3 minutter siden):

Panert torsk og raspa gulerot.

du er jammen flink å spise fisk, det er sunt :) 

Skrevet
stjernestøv skrev (12 minutter siden):

du er jammen flink å spise fisk, det er sunt :) 

Fisk er det jeg synes er best av all mat, så da spiser jeg det de fleste dager.

Ikke så glad i kjøttsmak. Men spiser det når jeg får det servert, men lager aldri noe av det selv. Da er det gubben som ordner middag.

Stikkelsbær
Skrevet

I dag har jeg bestilt fisk. Mannen som skal lage noe, så jeg gjetter på lettsaltet torsk eller fiskekaker. Tilbehør er revne gulrøtter, og kanskje broccoli.

stjernestøv
Skrevet
Adeie skrev (10 minutter siden):

Fisk er det jeg synes er best av all mat, så da spiser jeg det de fleste dager.

Ikke så glad i kjøttsmak. Men spiser det når jeg får det servert, men lager aldri noe av det selv. Da er det gubben som ordner middag.

Ok. Ja det er jo godt med fisk. 

stjernestøv
Skrevet

i dag blir det havregrøt. 

Annonse

Lillemus
Skrevet

Har seinvakt i dag så det blir vel en liten omlett når jeg kommer hjem i kveld. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kylling i dag

Anonymkode: f7006...a93

Skrevet

I dag skal vi hente pus hos veterinæren så da blir det take-away på vei hjem.

påskelilje
Skrevet

Jeg fikk nettopp invitasjon fra min mor om å komme tilbake henne etter jobb, på kotelettmiddag. Så da blir det kotelett, potet og sikkert gulrot/broccoli, tenker jeg

Skrevet

Kyllingfilet med ris og chop suey saus

hattifnattus
Skrevet

Gratinert potetsnacks med karbonadedeig og hvit saus. Kjøper en salat fra salatbaren på coop og har i tillegg.

Annonse

Skrevet

I dag blir det brokkolini og panert kylling.

Elsker brokkolini.

slabbedask
Skrevet

Ekte frossen pizza, pimpet.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Hadde godt stekte karbonader i kveld. Lenge siden sist, var godt.

Worriesome Plenty 2
Skrevet
påskelilje skrev (9 timer siden):

Jeg fikk nettopp invitasjon fra min mor om å komme tilbake henne etter jobb, på kotelettmiddag. Så da blir det kotelett, potet og sikkert gulrot/broccoli, tenker jeg

Mmm koteletter er en undervurdert klassiker.

påskelilje
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (6 minutter siden):

Mmm koteletter er en undervurdert klassiker.

Ja, det er kjempegodt! Litt hardt stekt med mye pepper på, sjy, poteter, gulrot og broccoli. Mmmmm!

Lillemus
Skrevet
påskelilje skrev (7 timer siden):

Ja, det er kjempegodt! Litt hardt stekt med mye pepper på, sjy, poteter, gulrot og broccoli. Mmmmm!

Vi lager dem helt annerledes. ;) Sist gang brunet vi dem lett, hadde på vann og lot dem putre under lokk i halvannen time, hadde oppi noen oppskårne gulrøtter (de får vanvittig god smak når de kokes med sånn!) og lagde en himmelsk saus av sjyet. Servert med søtpotetmos og brokkoli til, sammen med gulrøttene fra kokingen. Nammenam! Ellers har vi også slengt dem rett i leirgryta sammen med gulrot og løk og laget saus på sjyet derfra, men de blir faktisk enda bedre når de brunes og kokes.

stjernestøv
Skrevet

To stekte egg med ost og hvitløksmajones. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...