Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går ble det avtalt samme dag at sønn og svigerdatter skulle komme på middag. Jeg var ikke så keen på å dra i butikk i travleste tida, ville sitte på terrassen og kose meg og gå tur i skogen. Så da ble det å se hva jeg kunne diske opp med av ting vi allerede hadde, og heldigvis hadde vi mye godt hjemme. Fra fryseren hentet jeg opp koteletter og litt mer «fancy» pølser for grilling, jeg laget potetsalat og en salat med ruccola, vannmelon og fetaost. 

I dag er det bare meg til middags, så da blir det rester av dette. Det er også veldyg deilig - få full middag uten å måtte lage på nytt. 

Annonse

Worriesome Plenty 2
stjernestøv skrev (23 minutter siden):

Skulle ha fjordlang skogsgryte men den ble kastet, fysj så ekkelt. ble yoghurt og en osteskive. 

Fjordland er i grunn jevnt over elendig mat. Ett par varianter er gode. Risgrøt, sosekjøtt og flesk og duppe. Dyrt er det og. Synes jeg.

Endret av Worriesome Plenty 2
Worriesome Plenty 2 skrev (11 minutter siden):

Fjordland er i grunn jevnt over elendig mat. Ett par varianter er gode. Risgrøt, sosekjøtt og flesk og duppe. Dyrt er det og. Synes jeg.

Ja det er dårlig mat, kjøper ikke det mer da spiser jeg heller egg. Men grøten er god ja. 

Annonse

stjernestøv skrev (5 timer siden):

Ja det er dårlig mat, kjøper ikke det mer da spiser jeg heller egg. Men grøten er god ja. 

Jeg kjøpte chili con carne forleden, risen var helt hard, kanskje 20 % av den kunne spises. Gidder ikke mer Fjordland. 

Anonymkode: 2d37f...388

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kjøpte chili con carne forleden, risen var helt hard, kanskje 20 % av den kunne spises. Gidder ikke mer Fjordland. 

Anonymkode: 2d37f...388

Åja, ja jeg har kjøpt pastaretter der pastaen har vært hard. Fjordland er noe dritt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...