Gå til innhold

Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillemus skrev (18 timer siden):

Hjemmelagde vårruller, ble ikke så vellykket. Stekte dem i på plate i stekeovnen og de ble så bløte under at de revnet og måtte spises med kniv og gaffel... Noen som har noen tips til hvordan få dem sprø hele veien rundt uten å frityrsteke?

Smøre de inn med olje og steke de på rist. 

Blir ørret her i dag.

Endret av Adeie

Annonse

Adeie skrev (59 minutter siden):

Mine gjør det i såfall. Men føler ikke mine et så veldig myke egentlig. Passer på å klemme ut mye av væsken før jeg ruller. 

Hvilke rispapir bruker du? Jeg brukte de fra Coop, de var greie nok de, men kanskje det finnes noen som er mer solide? Må alle legges i vann før de kan rulles?

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Hvilke rispapir bruker du? Jeg brukte de fra Coop, de var greie nok de, men kanskje det finnes noen som er mer solide? Må alle legges i vann før de kan rulles?

Du skal ikke bruke rispapir. Er eget papir for vårruller. De ligger i fryseren og skal bare tines.

https://www.google.com/search?q=vårrullpapir&oq=vårru&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqBggAEEUYOzIGCAAQRRg7MgYIARBFGDkyCggCEC4YsQMYgAQyBwgDEAAYgAQyCggEEAAYsQMYgAQyBwgFEAAYgAQyBggGEEUYQTIHCAcQABiABDIHCAgQABiABDIHCAkQABiABDIHCAoQABiABDIHCAsQABiABDIHCAwQABiABDIHCA0QABiABDIHCA4QABiABNIBBzc3MmowajSoAgGwAgE&client=ms-android-samsung-ss&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#vhid=RWoVIdISJKCn-M&vssid=_D1YXaMqROrHPwPAPhsTe6A0_42

Rispapir er for "vårruller" de skal ikke stekes i ovn, men spises råe. 

Endret av Adeie
Adeie skrev (4 minutter siden):

Spises rå? Yuk, de hadde ikke så deilig konsistens akkurat. Da skal jeg se om jeg finner et eget vårrullpapir. Det sto på pakken at de kunne brukes til vårruller. Takk for hjelp! ❤️ 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...