Lillemus Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober emilie321 skrev (12 minutter siden): Blodpudding er det mange år siden jeg har spist. Jeg er vant med rørte tyttebær til og husker det som kjempe godt. Tyttebær? Det er morsomt å høre om alle de ulike kombinasjonene man har i matveien. Påskelilje og jeg kunne f.eks. aldri møttes over en felles middag med klubb / ball / kompe. 😂 Vi har totalt ulike tilbehør til! 1 Siter
Glitter Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Det var ekkel grå sei med poteter, saus og gulrot i dag. Så jeg spiste poteter og gulrøtter og saus. 0 Siter
påskelilje Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Kayia skrev (23 timer siden): Ååå nam, kan jeg få komme på krabber i morgen? 😇🥰 Misunner dere den lange sesongen må jeg si, her er det for kaldt å sette teiner nå. Ikke for krabbene vel og merke, men for lettfrosne kvinner😅 Krabbelaget var fulltreffer. Vennene mine ble SÅ glade for å bli invitert! Vi spiste opp rubb og rake 😁 Savnet deg 😜 2 Siter
stjernestøv Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober i dag bestilte vi mat og jeg hadde biffsnadder. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober Kyllingwok-m/ ris. Anonymkode: f7006...a93 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. oktober Skrevet 16. oktober I dag ble det fiskekaker, søtpotetmos, gulrøtter og blomkål. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:27 Skrevet torsdag kl 14:27 Bifflapskaus / m flatbrød. Anonymkode: f7006...a93 0 Siter
Lillemus Skrevet torsdag kl 14:49 Skrevet torsdag kl 14:49 Hjemmelaget fiskegrateng med søtpotet og brokkoli til. Nam! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:02 Skrevet lørdag kl 13:02 Lasagne-M/ hvitløksbaguett. Anonymkode: f7006...a93 0 Siter
Lillemus Skrevet lørdag kl 14:29 Skrevet lørdag kl 14:29 Biff, brokkoli, sopp, løk og bearnaise. 0 Siter
stjernestøv Skrevet lørdag kl 14:33 Skrevet lørdag kl 14:33 Vegetar burger pommes frites og salat. 0 Siter
emilie321 Skrevet lørdag kl 15:42 Skrevet lørdag kl 15:42 Idag ble det ikke noe middag, men imorgen får jeg besøk og da blir det pizza. Ikke ofte jeg spiser det, så gleder meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Taco-tirsdag ble det i dag. Anonymkode: e0c0d...f33 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden I dag blir det pannekaker med stekt flest ved siden av til middag. Og pannekaker med syltetøy til dessert 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Blir ytringsfrihet av svin og grønnsaker med litt potetsalat. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har spist toro micro grøt og det var godt, bedre enn fjordland sin. 0 Siter
Glitter Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden stjernestøv skrev (17 minutter siden): Jeg har spist toro micro grøt og det var godt, bedre enn fjordland sin. Synes også toro sin er best. Mer lettvint er den også. Sjeldent jeg spiser grøt nå da, men. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.