Gå til innhold

Stilnoct / imovane

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får aldeles hukommelsestap mens de pågår. Husker ikke hva jeg har lagt på på sosiale medier og helt hjerne tåke. 
En dag våknet jeg av masse kommentarer, da hadde jeg lagt ut på veggen om noen i området solgte ferske krabber. Husker det ikke i det hele tatt. Endte jo opp med å måtte kjøpe noen. Jævla ekkelt 

Anonymkode: 2e8fa...496

Fortsetter under...

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg får aldeles hukommelsestap mens de pågår. Husker ikke hva jeg har lagt på på sosiale medier og helt hjerne tåke. 
En dag våknet jeg av masse kommentarer, da hadde jeg lagt ut på veggen om noen i området solgte ferske krabber. Husker det ikke i det hele tatt. Endte jo opp med å måtte kjøpe noen. Jævla ekkelt 

Du skal vel sove etter du har tatt de. Ikke det at jeg alltid gjør det men aldri opplevd sånt. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Du skal vel sove etter du har tatt de. Ikke det at jeg alltid gjør det men aldri opplevd sånt. 

Får ikke alltid sove. Og da ka. Jeg kommentere og skrive på fb som jeg glemmer 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Får ikke alltid sove. Og da ka. Jeg kommentere og skrive på fb som jeg glemmer 

Ok. Merkelige greier da. 

AnonymBruker
Skrevet

Da bør du jo ikke ta de.

Anonymkode: c9c7a...987

Annonse

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Det er elendige sovemedisiner som raskt mister virkning. Alle ender opp med å ta de selv om de forlengst har mistet virkningen. De virker kanskje en uke eller to.

stjernestøv
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Det er elendige sovemedisiner som raskt mister virkning. Alle ender opp med å ta de selv om de forlengst har mistet virkningen. De virker kanskje en uke eller to.

Jeg har tatt imovane lenge nå og det for meg til å sovne sammen med seroquel og vival. 

Worriesome Plenty 2
Skrevet
stjernestøv skrev (4 timer siden):

Jeg har tatt imovane lenge nå og det for meg til å sovne sammen med seroquel og vival. 

Det kan jo være seroquell og  vival som får deg til å sove? Når du må ta tre forskjellige er det uansett ikke en effektiv medisin.

stjernestøv
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (20 minutter siden):

Det kan jo være seroquell og  vival som får deg til å sove? Når du må ta tre forskjellige er det uansett ikke en effektiv medisin.

bare seroquel og vival funket jo ikke så la til imovane. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (5 timer siden):

Er nok på tide å ta deg en pause fra de. Ta bort vival 1 uke, så imovane. Man må ta pauser i slikt for at de skal fungere.

Sliter man med søvn må man faktisk tåle å å slite ekstra innimellom.

stjernestøv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er nok på tide å ta deg en pause fra de. Ta bort vival 1 uke, så imovane. Man må ta pauser i slikt for at de skal fungere.

Sliter man med søvn må man faktisk tåle å å slite ekstra innimellom.

Syns det fungerer jeg da for jeg sovner jo men kan våkne midt på natten annenhver natt. 

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Syns det fungerer jeg da for jeg sovner jo men kan våkne midt på natten annenhver natt. 

Litt mye med 3. 

Annonse

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Litt mye med 3. 

Psykiateren syns jo det er greit så farlig er det vel ikke? 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Psykiateren syns jo det er greit så farlig er det vel ikke? 

Mer medisiner man tar, jo "farligere" er det. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mer medisiner man tar, jo "farligere" er det. 

Merker ingen bivirkninger. trodde ikke det var farlig. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Er på sikt det ikke er bra. Hvor mye medisiner man bør ta er en fin linje. Og når man tar 3 kun for å sovne, det er mye.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Er på sikt det ikke er bra. Hvor mye medisiner man bør ta er en fin linje. Og når man tar 3 kun for å sovne, det er mye.

Vivalen er for å roe meg ned til å lese. Er så urolig. 

Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (8 timer siden):

Imovane virker en måned. Så mister de virkningen.

Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Det er ikke farlig. Hør heller på psykiateren enn å bry deg om hva anonyme på nett sier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...