Gå til innhold

Hvem får frem...........?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

frosken skrev (1 time siden):

Jeg synes også at den øvelsen er nyttig. Aller mest for å unngå at jeg behandler andre urimelig; for å unngå at min oppførsel i forhold til andre mennesker er styrt av blinde flekker. 

Enig, for ellers blir det litt for lett å skylde på andre for hvordan jeg oppfører meg.

FjellOgDalar

Personer som har en tendens til å skape mye drama (liker konflikter, splitt/hersk mentalitet, manipulering, løgn, ryktespredning...), eller de som konstant sutrer om problemer uten antenner for hvordan det påvirker de rundt strever jeg med. De som bare går rundt i den samme tralten uten å komme noe videre trigger meg sikkert fordi jeg har vært litt sånn selv og innsett hvor mye det er verdt å ta mer tak. 

Også er det de mer innadvendte som er vanskelige å nå inn til. De ordknappe som svarer mm, ja, ok, aha, nei, ja, vet ikke, bra, fint,  osv. på det meste Jeg prater best med andre som prater mye, der jeg føler samtalen glir godt begge veier. Jeg kan kjenne på en voldsom utålmodighet når jeg må hale ting ut av folk. 

De som appellerer til meg er gjerne kreative, åpensindige, aksepterende, glad i (tidvis drøy) humor, utadvendte, viser evne og motivasjon til å gjøre seg selv godt. De er omtenksomme, reale og pålitelige overfor andre. Dessuten tåler de (og tør å gi) konstruktiv kritikk, De bør være i stand til å innrømme feil, og ønske å rydde opp etter seg i etterkant. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...