Gå til innhold

Hva er ditt største problem akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FjellOgDalar skrev (5 timer siden):

Hehe 

Det er i alle fall ikke så vanskelig å løse. 

Hehe tok ikke den der før jeg så dere andres reaksjoner. Jeg tenker ikke dialekt sånn automatisk men heller rettskrivingsfeil. Det tok sin tid før mynten falt kan man si. Men tji-hi. 

Annonse

påskelilje

Jeg føler meg ofte strekt mellom de som trenger min hjelp, oftest til samtaler og råd, men også til praktiske ting. Jeg jobber 90 %, og har valgt å ta på meg et stort verv i en frivillig setting, har fritidsaktiviteter og familie (voksne barn og mann). Men utover det, så er det jo andre som jeg kunne ha hjulpet innimellom,  og jeg kjenner på at jeg burde gjøre det, for at deres hverdag kunne bli litt lettere - enten med logistikk/praktiske ting, eller psykisk/mentalt/relasjonell.

Men ukene har for få timer til at jeg kan få gjort alt jeg vil. Må bruke en del tid hjemme og, med mannen, og med meg selv, uten noe spesielt,  bare for å lade meg opp 🥰

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...