Gå til innhold

Tror du at alle mennesker kommer inn i livet ditt for en grunn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
krøll9 skrev (11 minutter siden):

Som en slags bakenforliggende skjebnesgreie? 

Nei, det tror ikke jeg. De fleste mennesker jeg møter, møter jeg ved tilfeldigheter. De fleste forblir bekjentskaper. 

Det var en i familien min som sa at han tror alle han møter kommer inn i livet for å enten lære han noe osv osv. Hi

Anonymkode: 43163...8a7

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var en i familien min som sa at han tror alle han møter kommer inn i livet for å enten lære han noe osv osv. Hi

Anonymkode: 43163...8a7

Ja, ok. Det er en fin tanke og man sikkert finne noe sannhet i utsagnet med ulik tolkning. Man kan sikkert lære noe ut av enhver menneskelig relasjon, på godt og vondt. Men at det er en høyere tilsiktet mening bak, det tror ikke jeg rent personlig. Men det er ikke den verste livsvisdommen man kan dra med seg. Man kan helt sikkert gjøre seg nytte ut av den, så lenge man ikke tar det for bokstavelig. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...